Wychowanie
Wychowanie polega na codziennych zajęciach Twoich wojowników z wychowankami. Każdego dnia musisz wejść do danego planta i polecić swoim wojownikom przeprowadzenie treningu wśród rekrutów. Przerywając codzienny trening licznik zajęc startuje od ZERA. Od 5 dnia zajęć, codziennie po zakończeniu treningów Twoi wojownicy będą wybierali wśród rekrótów jednego spośród wychowanków, który ich zdaniem najlepiej radzi sobie w boju. Ty zdecydujesz czy chcesz przyjąć wojownika do drużyny czy nie. Jeśli zdecydujesz się na przyjęcie wojownika to zajęcia zaczynają się od nowa. Po 25 dniach szansa na najlepszych wychowanków znacząco się zwiększa zwiększa. Tę liczbę można skrócić dzięki osiągnięciu wychowanie.

Najlepsi wychowankowie (z grupy bojowej 4 i 5) mogą się pojawić tylko i wyłącznie na plantach 4 i 5 klasy.

W jakiej aurze będzie ten wojownik? Dobre pytanie! młodzi rekruci podobnie jak wojownicy spotkani w lokacjach nie mają przydzielonej żadnej konkretnej aury. Na plantach możesz za to znaleźć specjalne przedmioty Skrzynie Aur, które pomagają rozwinąć w wojownikach ich moc. Istnieje kilka rodzajów Skrzyni Aur a każdy z nich pozwala na wybór innej aury dla Twojego wojownika:

Skrzynia Aur I: Niewidzialna, Różowa, Zielona
Skrzynia Aur II: Telekinezy, Biała, Czerwona, Złota
Skrzynia Aur III: Nieba, Lodowa, Połączenia
Skrzynia Aur IV: Mistic, Energii, Ognista, Błyskawicy
Skrzynia Aur V: Mroku, Początku, Róży, Zła, Krwi, Fali
Skrzynia Aur z najlepszymi aurami są niezwykle rzadkie. Skrzynię Aur IV można zdobyć na plancie z minimum 4 klasą, a Skrzynię Aur V na plancie z klasą 5. Pozostałe występują na wszystkich plantach.

Co zatem zrobić aby rozpocząć wychowywanie?

Należy wejść w zakładkę danego planta i wysłać wojowników do akademii sztuk walki by szkolili młodych adeptów. W armii musi stacjonować co najmniej 3 Twoich wojowników. Przez godzinę będą brali udział w zajęciach, po czym należy je zakończyć. Jeśli zakończymy je przed czasem nie będziemy mieli możliwości rozpoczęcia ich ponownie tego samego dnia a co za tym idzie cały progres przepadnie. Po zakończeniu szkolenia, jeśli minęła odpowiednia ilość dni oraz jeśli posiadasz Skrzynię Aur wojownicy przedstawią Ci proponowanego adepta.

Dzienne szkolenia kosztować cię będą 20% z maks. punktów akcji (ale nie mniej niż 100 PA)