Zadania Codzienne i Zadania Stowarzyszeń
W grze czekają na nas, krótkoterminowe zadania, za którę możemy otrzymać przydatne przedmioty. Codziennie dla wszystkich graczy losują się takie same 3 zadania jednodniowe, które gracz musi wykonać samodzielnie aby móc odebrać nagrodę.

Raz w tygodniu (w nocy z Niedzieli na Poniedziałek) losują się 3 zadania stowarzyszeniowe, które trwają tydzień. Zadania stowarzyszeniowe wykonują wszyscy członkowie danego stowarzyszenia. Jeśli stowarzyszenie wykona dane zadanie to jego skarbiec zostanie uzupełniony częścią z kwoty gospodarki siedziby. Trudność zadań stowarzyszeniowych zależna jest od dostępnej maksymalnej ilości członków - im więcej członków mieści dane stowarzyszenie tym większy wysiłek musi wykonać aby zaliczyć zadanie. Kwota, którą uzupełniony jest skarbiec jest także odpowiednio powiększona.
Progres każdego zadania naliczany jest automatycznie. Gracz nie musi włączać poszczególnych zadań. Jedyne co musi zrobić to odebrać nagrodę po wykonaniu wymagań.
Przycisk
pojawia się w kafelku zadania gdy wszystkie wymagania są spełnione. Po odebraniu nagrody przycisk znika, a wymagania wyświetlają się ponownie podświetlone na żółto.


Dostępne rodzaje zadań:

Pojmanie wojownika w wybraną aurę.
Pojmanie wojownika z wybranego rodu.
Pojmanie wojownika z danej rasy.
Pojmanie wojownika z danej lokacji.
Pojmanie wojownika dnia.
Pojmanie wojownika o wybranym poziomie.
Pojmanie wojownika o wybranym poziomie lub wyższym.
Pojmanie wojownika o wybranym poziomie lub niższym.
Pojmanie wojownika o wybranym poziomie trudności pojmania.
Spotkanie wojownika z wybranego rodu.
Spotkanie wojownika o wybranej skali częstotliwości występowania.
Znalezienie wybranych kapsułek.
Wykonanie wypraw do wybranej lokacji.
Wygrana walk z drużynami metodą turniejową.
Wygrana walk z drużynami metodą drużynową.
Wygrana walk 1v1 kończąc z pełnym HP.
Pokonanie przeciwnika o poziomie równym lub wyższym 80% poziomu konta.
Procentowa część gospodarki planta przyznawana za wykonane zadanie stowarzyszenia w zależności od rozwoju atrybutu Organizacja:

  •     29 %
  •     36 %
  •     43 %
  •     50 %
  •     57 %
  •     64 %
  •     71 %
  •     79 %
  •     86 %
  •     100 %
  •     114 %

Dostępne rodzaje nagród:

Kapsułki dodające statystyki (30 szt.)
Napój Złoty
Napój Czerwony (losowo 1-3 szt.)
Napój Zielony (losowo 1-4 szt.)
Napój Niebieski (losowo 1-5 szt.)
Losowe ulepszenie III poz.
Losowe ulepszenie II poz.
Diament
Losy na loterię
Skrzynia Aur V poziomu
Skrzynia Aur IV poziomu
Teleporter
Pakiet Graficzny
Laska Pogody
Knijo
Laska Przypomnienia
Wstęp do komnaty Ducha i Czasu
Detektor Grawitacyjny
Kryształowa kula
Kapsuła ratunkowa
Pierścień czasu
Eliksir Mocy