Walka Drużynowa i Role wojowników
Krótki opis Walka Drużynowa jest walką, w której w jednej rundzie atakują naraz wszyscy wojownicy.
Walka ta różni się od siebie w zależności od tego czy jest to
  • walka między graczami (lub ze spotkaną drużyną)
  • walka między graczem a armią wojowników na planecie
W przypadku walki między graczami, walczy ze sobą max 6 wojowników z drużyn. Każdy wojownik może mieć ustawioną rolę w drużynie jednak nie musi.

W przypadku walki z armią role wojowników mają wpływ tylko po stronie gracza atakującego, po stronie armii role nie działają gdyż jest to chaotyczne niezorganizowane odparcie ataku. Dodatkowo armia nie posiada bonusów za osiągnięcia gracza, gdyż właściciel planety jest gdzieś daleko od pola walki. Posiadają jednak bonusy planety, jako że doskonale ją znają a napastnicy są "obcy" i nie kojarzą właściwości terenu.
Opis walki W ciągu jednej rundy walki atakują wszyscy wojownicy z obydwu obozów. Pierwsi atakują wojownicy napastnika (ELEMENT ZASKOCZENIA) potem wykonywane są ruchy obrońców. Jeśli dajmy na to atakujemy planetę na której znajduje się 20 wojowników to w jednej rundzie będziemy mieć z naszej strony max 6 ataków (tyle liczy drużyna, co nie oznacza że każdy wojownik zaatakuje, któryś może zaatakować 2x a któryś wcale) i wszyscy z armii czyli 20 ataków ze strony wroga (PRZEWAGA LICZEBNA).

Potem w jednej rundzie wykonywanych jest tyle ataków ilu wojowników jest przy życiu.
Role wojowników Każdy wojownik może mieć przypisaną konkretną rolę, która ma wpływ na to jak często atakuje, jak często obrywa i inne. Opis ról znajduje się poniżej:

DYSTANSOWIEC
- Rzadko trafiany przez przeciwników
- Ataki fizyczne tego wojownika są bardzo słabe nawet jeśli trafiają to tylko draśnięcia

TANK
- Ściąga na siebie dużą ilość ataków przeciwnika
- Moc ataków specjalnych i fizycznych jest znacznie obniżona, gdyż skupia się na obronie

KILLER
- Ma mniejszą częstotliwość atakowania niż pozostali współtowarzysze
- Jeśli, któryś z przeciwników ma mniej niż 10% pozostałego życia to wojownik wykonuje dodatkowy ruch dobijający tego właśnie przeciwnika

NISZCZYCIEL
- Ma nieco pomniejszone obrony ze względu na to że jest ustawiony głównie na zadawanie obrażeń
- Ma znacznie większą częstotliwość ataków niż współtowarzysze

SUPPORTER
- Jeśli, któryś ze współtowarzyszy ma na siebie nałożony niekorzystny stan supporter może pomóc mu wyjść z niego przed czasem
- Nieco mniejsza celność ataków ze względu na to że jest skupiony na tym aby pomagać towarzyszom