Stowarzyszenia

Umiejętności Stowarzyszenia

Osoby mające uprawnienia do rozwijania stowarzyszenia mogą zarządzać jego funduszami ze skarbca. Za fundusze stowarzyszenia można wykupywać specjalne umiejętności, które działają przez określony czas. Lista tych umiejętności znajduje się poniżej. Skarbiec będzie uzupełniał się co tydzień procentową kwotą gospodarki siedziby (w zależności od Ekonomii stowarzyszenia) oraz będzie uzupełniał się nagrodami za wykonane grupowe cotygodniowe zadania.

UWAGA: Funkcja w trakcie prac - kwoty wykupienia umiejętności, efekty oraz czas ich trwania ulegnie jeszcze korekcie po konsultacji z graczami.

Hipernapęd 1 000 000 Ƶ
Czas trwania: 2 dni
Możliwość podróży do sektoru w którym nasz plant jest atakowany z prędkością 3j.
Hipernapęd II 2 000 000 Ƶ
Czas trwania: 2 dni
Możliwość podróży do sektoru w którym nasz plant jest atakowany w ciągu 4j.
Hipernapęd III 5 000 000 Ƶ
Czas trwania: 1 dzień
Możliwość podróży do sektoru w którym nasz plant jest atakowany w ciągu 5j.

Boska Szybkość I 1 000 000 Ƶ
Czas trwania: 1 dzień
Możliwość podróży do sektoru w którym znajduje się wojownik w Boskiej Aurze z prędkością 3j. Warunkiem jest posiadanie informacji o wojowniku z Kryształowej Kuli lub posiadanie planta na którym znajduje się wojownik.
Boska Szybkość II 2 000 000 Ƶ
Czas trwania: 1 dzień
Możliwość podróży do sektoru w którym znajduje się wojownik w Boskiej Aurze z prędkością 4j. Warunkiem jest posiadanie informacji o wojowniku z Kryształowej Kuli lub posiadanie planta na którym znajduje się wojownik.
Boska Szybkość III 5 000 000 Ƶ
Czas trwania: 1 dzień
Możliwość podróży do sektoru w którym znajduje się wojownik w Boskiej Aurze z prędkością 5j. Warunkiem jest posiadanie informacji o wojowniku z Kryształowej Kuli lub posiadanie planta na którym znajduje się wojownik.

Inżynieria Inf. 2 000 000 Ƶ
Czas trwania: 2 dni
Każdy gracz może rozwinąć atrybut Infrastruktury na jednym własnym wybranym plancie o 1 poziom.
Inżynieria Tran. 2 000 000 Ƶ
Czas trwania: 2 dni
Każdy gracz może rozwinąć atrybut Transportu na jednym własnym wybranym plancie o 1 poziom.
Inżynieria Lud. 2 000 000 Ƶ
Czas trwania: 2 dni
Każdy gracz może rozwinąć atrybut Ludności na jednym własnym wybranym plancie o 1 poziom.
Inżynieria Sys. 2 000 000 Ƶ
Czas trwania: 2 dni
Każdy gracz może rozwinąć atrybut Systemów Obronnych na jednym własnym wybranym plancie o 1 poziom.
Inżynieria Mor. 2 000 000 Ƶ
Czas trwania: 2 dni
Każdy gracz może rozwinąć atrybut Morali na jednym własnym wybranym plancie o 1 poziom.
Udziały I 1 000 000 Ƶ
Czas trwania: 1 dzień
Możliwość wypłaty kwoty równiej 25% gospodarki planta przez każdego z członków stowarzyszenia (maks. 1x co 6 dni)
Udziały II 2 000 000 Ƶ
Czas trwania: 1 dzień
Możliwość wypłaty kwoty równiej 50% gospodarki planta przez każdego z członków stowarzyszenia (maks. 1x co 6 dni)
Udziały III 5 000 000 Ƶ
Czas trwania: 1 dzień
Możliwość wypłaty kwoty równiej 75% gospodarki planta przez każdego z członków stowarzyszenia (maks. 1x co 6 dni)

Budowniczy I 3 000 000 Ƶ
Czas trwania: 1 dzień
Każdy gracz może zniwelować zniszczenia na jednym własnym wybranym plancie o 2 poziomy.
Budowniczy II 4 000 000 Ƶ
Czas trwania: 1 dzień
Każdy gracz może zniwelować zniszczenia na jednym własnym wybranym plancie o 4 poziomy.
Budowniczy III 7 000 000 Ƶ
Czas trwania: 1 dzień
Każdy gracz może zniwelować zniszczenia na jednym własnym wybranym plancie 8 poziomów.

Wysłanie Wywiadowcy 100 000 Ƶ
Czas trwania: Natychmiast po użyciu
Wywiadowca wyświetli wszystkich graczy, którzy lecą lub będą przelatywali przez dany plant (Maksymalnie 10 w ciągu 1 dnia, w zależności od atrybutu Wywiadowcy).

Zwiady 1 000 000 Ƶ
Czas trwania: Natychmiast po użyciu
Wyświetlenie wszystkich graczy znajdujących się w danym sektorze i wszystkich sektorach do niego przyległych. (Maksymalnie 10 w ciągu 1 dnia, w zależności od atrybutu Wywiadowcy).

Zastrzyk Energii 5 000 000 Ƶ
Czas trwania: Natychmiast po użyciu
Każdy z członków stowarzyszenia otrzyma 1 złoty napój (maks 1 na tydzień).

Pogoda 3 000 000 Ƶ
Czas trwania: Natychmiast po użyciu
Możliwość ustawienia wybranej pogody na siedzibie stowarzyszenia na 24 godziny.

Inne funkcje i przydatne informacje:

  • W Armii stowarzyszenia mogą być wojownicy któregokolwiek z członków.
  • Na siedzibie planta mogą lądować tylko jego członkowie
  • Armia stowarzyszenia to grupa wojowników, która reprezentuje stowarzyszenie w walkach rankingowych
  • Siedzibę planta można zmieniać, jednak nie można przejmować siedzib innych stowarzyszeń.
  • Organizacja odpowiada za limit członków w stowarzyszeniu
  • Geopolityka odpowiada za częstotliwość buntów na plantach członków na których nie ma armii
  • Wywiadowcy pomagają informować o tym, czy ktoś z wrogiego stowarzyszenia będzie przelatywać przez sektory w których członkowie mają planty.
  • Zarządzanie odpowiada za dostępność bonusów stowarzyszeniowych
  • Ekonomia zwiększa bonusy cotygodniowych wpłat do skarbca Stowarzyszenia za wykonane zadnia. (Max 100% Gospodarki siedziby)

Organizacja

Maksymalnie 25 członków w stowarzyszeniu
Maksymalnie 30 członków w stowarzyszeniu
Maksymalnie 35 członków w stowarzyszeniu
Maksymalnie 40 członków w stowarzyszeniu
Maksymalnie 45 członków w stowarzyszeniu
Maksymalnie 50 członków w stowarzyszeniu
Maksymalnie 55 członków w stowarzyszeniu
Maksymalnie 60 członków w stowarzyszeniu
Maksymalnie 70 członków w stowarzyszeniu
Maksymalnie 80 członków w stowarzyszeniu

Geopolityka

5% szans na stłumienie buntu na plancie na którym nie ma armii.
10% szans na stłumienie buntu na plancie na którym nie ma armii.
15% szans na stłumienie buntu na plancie na którym nie ma armii.
20% szans na stłumienie buntu na plancie na którym nie ma armii.
25% szans na stłumienie buntu na plancie na którym nie ma armii.
30% szans na stłumienie buntu na plancie na którym nie ma armii.
35% szans na stłumienie buntu na plancie na którym nie ma armii.
40% szans na stłumienie buntu na plancie na którym nie ma armii.
45% szans na stłumienie buntu na plancie na którym nie ma armii.
50% szans na stłumienie buntu na plancie na którym nie ma armii.

Wywiadowcy

Ilość dostępnych wywiadówców dziennie: 1
Ilość dostępnych wywiadówców dziennie: 2
Ilość dostępnych wywiadówców dziennie: 3
Ilość dostępnych wywiadówców dziennie: 4
Ilość dostępnych wywiadówców dziennie: 5
Ilość dostępnych wywiadówców dziennie: 6
Ilość dostępnych wywiadówców dziennie: 7
Ilość dostępnych wywiadówców dziennie: 8
Ilość dostępnych wywiadówców dziennie: 9
Ilość dostępnych wywiadówców dziennie: 10

Ekonomia

Skarbiec stowarzyszenia będzie można uzupełnić o 35% wartości gospodarki planta raz w tygodniu.
Skarbiec stowarzyszenia będzie można uzupełnić o 40% wartości gospodarki planta raz w tygodniu.
Skarbiec stowarzyszenia będzie można uzupełnić o 45% wartości gospodarki planta raz w tygodniu.
Skarbiec stowarzyszenia będzie można uzupełnić o 50% wartości gospodarki planta raz w tygodniu.
Skarbiec stowarzyszenia będzie można uzupełnić o 55% wartości gospodarki planta raz w tygodniu.
Skarbiec stowarzyszenia będzie można uzupełnić o 60% wartości gospodarki planta raz w tygodniu.
Skarbiec stowarzyszenia będzie można uzupełnić o 70% wartości gospodarki planta raz w tygodniu.
Skarbiec stowarzyszenia będzie można uzupełnić o 80% wartości gospodarki planta raz w tygodniu.
Skarbiec stowarzyszenia będzie można uzupełnić o 90% wartości gospodarki planta raz w tygodniu.
Skarbiec stowarzyszenia będzie można uzupełnić o 100% wartości gospodarki planta raz w tygodniu.

Zarządzanie

Możliwość włączenia następujących umiejętności:
Hipernapęd I, Udziały I, Boska Szybkość I, Budowniczy I, Wysłanie Wywiadowcy
Możliwość włączenia następujących umiejętności:
Zwiady
Możliwość włączenia następujących umiejętności:
Inżynieria Inf., Inżynieria Tran., Inżynieria Mor.
Możliwość włączenia następujących umiejętności:
Inżynieria Lud., Inżynieria Sys.
Możliwość włączenia następujących umiejętności:
Udziały II, Budowniczy II
Możliwość włączenia następujących umiejętności:
Boska Szybkość II, Hipernapęd II
Możliwość włączenia następujących umiejętności:
Pogoda
Możliwość włączenia następujących umiejętności:
Udziały III, Budowniczy III
Możliwość włączenia następujących umiejętności:
Zastrzyk Energii
Możliwość włączenia następujących umiejętności:
Boska Szybkość III, Hipernapęd III



Artykuł w trakcie opracowywania