Przedmioty

W Grze znajduje się kilka różnych grup przedmiotów. Niektóre z nich możemy najzwyczajniej w świecie kupić na targu lub w miejscu wykorzystania Punktów Zasług.

Istnieje jednak także wiele przedmiotów, które trzeba zdobyć w inny sposób jeżeli chcemy wejść w ich posiadanie. Wiele z nich możemy znaleźć na wyprawach, jeszcze inne po pokonaniu specjalnych wojowników, a część możemy zdobyć tylko dzięki zmaganiom ligowym (otrzymujemy Niebiańskie Złoto za które możemy je następnie kupić u handlarza).

Lista wszystkich przedmiotów w grze:

Napoje

ID Nazwa Zastosowanie Szansa Pojmania Wymagania Cena
1 Napój niebieski Napój niebieski Przywraca 100 pa
Cena minimalna na targu: 150 000 Ƶ / 7 §
13 / dzien 350 000 Ƶ
2 Napój zielony Napój zielony Przywraca 20% pa / Przywraca 30% pa
Cena minimalna na targu: 700 000 Ƶ / 24 §
14 / dzien 1 100 000 Ƶ
3 Napój czerwony Napój czerwony Przywraca 40% pa / Przywraca 50% pa
Cena minimalna na targu: 950 000 Ƶ / 50 §
15 / dzien 80 §
4 Napój złoty Napój złoty Przywraca 100% pa
Niedozwolone na targu graczy
- Niedostępne

Ulepszenia

ID Nazwa Zastosowanie Szansa Pojmania Wymagania Cena
5 Worek fasolek II Worek fasolek II Leczą 80% hp wszystkim wojownikom przez całą dobę po walkach
Cena minimalna na targu: 3 000 000 Ƶ / 75 §
- Niedostępne
6 Tarcza II Tarcza II +10% do obrony lidera przez 10 minut
- Niedostępne
7 Czara zła II Czara zła II Lider ma odporności na bestie i jaszczury przez 2 dni
- Niedostępne
8 Owoce drzewa śmierci II Owoce drzewa śmierci II +10% ataku i sp ataku u lidera przez 10 minut
- Niedostępne
14 Obłok aniołów II Obłok aniołów II +5% regeneracji PA na godzinę, działa 3dni
Cena minimalna na targu: 4 000 000 Ƶ / 100 §
- Niedostępne
15 Skafander II Skafander II +20% zdobywanego doświadczenia na 3 dni
Cena minimalna na targu: 4 000 000 Ƶ / 100 §
- Niedostępne
16 Cudowna woda II Cudowna woda II Nazywana również świętą wodą. +10% do szybkości i koncentracji przez godzinę.
- Niedostępne
18 Amulet Entów II Amulet Entów II +30 pa co godzinę na okres 3 dni
Cena minimalna na targu: 4 800 000 Ƶ / 120 §
- Niedostępne
20 Metal elfów II Metal elfów II +10% do expa podczas pobytu na siłowni (okres 3 dni)
Cena minimalna na targu: 250 000 Ƶ / 65 §
- Niedostępne
21 Gwiezdny radar II Gwiezdny radar II Pokazuje sektor, w którym znajduje się grupa wojowników God. Potrafi skanować tylko sektory znajdujące się w Regionie, w którym jesteśmy (N, E, W lub S). Działa przez 6 godzin.
- Niedostępne
35 Kij insektów II Kij insektów II U wojownikow do 20 poziomu dodaje +50 do ataku i specjalnego ataku przez dwie godziny
- Niedostępne
99 Pas Bogactwa II Pas Bogactwa II Przez tydzień Twoje zarobki w pracy będą mnożone x4 (nie mnoży się z zyskami z konta Premium)
Cena minimalna na targu: 600 000 Ƶ / 15 §
- Niedostępne
107 Worek fasolek I Worek fasolek I Leczą 40% hp wszystkim wojownikom przez całą dobę po walkach
Cena minimalna na targu: 200 000 Ƶ / 10 §
- 500 000 Ƶ
108 Tarcza I Tarcza I +5% do obrony lidera przez 10 minut
Cena minimalna na targu: 35 000 Ƶ / 2 §
- 100 000 Ƶ
109 Czara zła I Czara zła I Lider ma odporności bestii i jaszczurów przez 1 dzień
- Niedostępne
110 Owoce drzewa śmierci I Owoce drzewa śmierci I +5% ataku i sp ataku u lidera przez 10 minut
- Niedostępne
111 Obłok aniołów I Obłok aniołów I +2% regeneracji PA na godzinę, działa 3dni
- Niedostępne
112 Skafander I Skafander I +10% zdobywanego doświadczenia na 3 dni
Cena minimalna na targu: 500 000 Ƶ / 50 §
- 100 §
113 Cudowna woda I Cudowna woda I Nazywana również świętą wodą. +5% do szybkości i koncentracji przez godzinę.
Cena minimalna na targu: 2 000 000 Ƶ / 150 §
- 300 §
114 Amulet Entów I Amulet Entów I +10 pa co godzinę na okres 3 dni
Cena minimalna na targu: 350 000 Ƶ / 20 §
- 1 000 000 Ƶ
115 Metal Elfów I Metal Elfów I +5% do expa podczas pobytu na siłowni (okres 3 dni)
Cena minimalna na targu: 100 000 Ƶ / 5 §
- 300 000 Ƶ
116 Gwiezdny radar I Gwiezdny radar I Pokazuje sektor w którym znajduje się grupa wojowników God. Potrafi skanować tylko sektory przylegające do tego w którym się aktualnie znajdujemy. Działa przez 24 godziny.
Cena minimalna na targu: 100 000 Ƶ / 5 §
- 350 000 Ƶ
117 Kij Insektów I Kij Insektów I U wojownikow do 20 poziomu dodaje +30 do ataku i ataku specjalnego przez dwie godziny
Cena minimalna na targu: 80 000 Ƶ / 4 §
- 170 000 Ƶ
118 Pas Bogactwa I Pas Bogactwa I Przez tydzień Twoje zarobki w pracy będą mnożone x3 (nie mnoży się z zyskami z konta Premium)
- Niedostępne
119 Worek fasolek III Worek fasolek III Leczą 100% hp wszystkim wojownikom przez całą dobę po walkach
Cena minimalna na targu: 5 000 000 Ƶ / 150 §
- Niedostępne
120 Tarcza III Tarcza III +15% do obrony lidera przez 10 minut
- Niedostępne
121 Czara zła III Czara zła III Lider ma odporności demonów i makyan przez 3 dni
- Niedostępne
122 Owoce drzewa śmierci III Owoce drzewa śmierci III +15% ataku i sp ataku u lidera przez 10 minut
- Niedostępne
123 Obłok aniołów III Obłok aniołów III +10% regeneracji PA na godzinę, działa 3dni
Cena minimalna na targu: 14 000 000 Ƶ / 400 §
- Niedostępne
124 Skafander III Skafander III +30% zdobywanego doświadczenia na 3 dni
Cena minimalna na targu: 16 000 000 Ƶ / 450 §
- Niedostępne
125 Cudowna woda III Cudowna woda III Nazywana również świętą wodą. +15% do szybkości i koncentracji przez godzinę.
- Niedostępne
126 Amulet Entów III Amulet Entów III +100 pa co godzinę na okres 3 dni
Cena minimalna na targu: 23 000 000 Ƶ / 650 §
- Niedostępne
127 Metal Elfów III Metal Elfów III +15% do expa podczas pobytu na siłowni (okres 3 dni)
- Niedostępne
128 Gwiezdny radar III Gwiezdny radar III Pokazuje sektor w którym znajduje się grupa wojowników God. Potrafi skanować cały wszechświat. Działa przez 24 godziny.
Cena minimalna na targu: 5 000 000 Ƶ / 150 §
- Niedostępne
129 Kij insektów III Kij insektów III U wojownikow do 20 poziomu dodaje +100 do ataku i ataku specjalnego przez dwie godziny
- Niedostępne
130 Pas Bogactwa III Pas Bogactwa III Przez tydzień Twoje zarobki w pracy będą mnożone x5 (nie mnoży się z zyskami z konta Premium)
Cena minimalna na targu: 7 000 000 Ƶ / 200 §
- Niedostępne

Przedmioty specjalne

ID Nazwa Zastosowanie Szansa Pojmania Wymagania Cena
9 Nasiono fasolek Nasiono fasolek aktualnie niedostępne
Cena minimalna na targu: 2 300 000 Ƶ / 70 §
- Niedostępne
10 Detektor Grawitacyjny Detektor Grawitacyjny chroni przed wpadnięciem w czarną dziurę przez godzinę
Cena minimalna na targu: 100 000 Ƶ / 10 §
- 350 000 Ƶ
11 Kryształowa kula Kryształowa kula Pokazuje trzy lokacje na plantach gdzie mogą być wojownicy w Aurze Bogów, ich liczebność. grupę. + 10% do spotkania wojownika. Kiedy pojawia się nowa grupa wojowników wysyła powiadomienie w postaci raportu. Działa przez 4 dni.
Cena minimalna na targu: 28 000 000 Ƶ / 800 §
1 / tydzien Niedostępne
12 Wehikuł czasu Wehikuł czasu Pozwala cofnąć wszystkie treningi przyznane wojownikowi. Ceny spadają do początkowych. Nie otrzymujemy jednak Ƶ za wykonane wcześniej treningi.
Cena minimalna na targu: 14 000 000 Ƶ / 700 §
brak 25 000 000 Ƶ
13 Diament Diament Przedmiot, który możemy wymienić na diabelskiej górze - w zamian możemy otrzymać zarówno marne grosze jak i kilkanaście złotych napojów, przedmiot transformacyjny, a nawet inne rzeczy. Nie wiemy co za niego dostaniemy dopóki go nie wymienimy
Cena minimalna na targu: 42 000 000 Ƶ / 1 200 §
1 / miesiac Niedostępne
17 Laska Pogody Laska Pogody Zmienia pogodę na dowolnie wybraną tylko dla używającego oraz członków jego stowarzyszenia znajdujących się na tej samej planecie w momencie użycia. Uwaga: Jeżeli podczas działania laski zaczniemy podróż, to ustawiona pogoda przestanie działać.
Cena minimalna na targu: 15 000 000 Ƶ / 950 §
1 / tydzien 1 300 §
19 Wstep do kom. ducha i czasu Wstep do kom. ducha i czasu Trwa 1 dzień, dwaj wybrani wojownicy trenują, a ich pasek poziomu doświadczenia uzupełnia się do pełna lub jeśli potrzebują więcej niż 15.000 PD, dostają taką właśnie ilość doświadczenia
Cena minimalna na targu: 19 250 000 Ƶ / 550 §
1 / wojownika Niedostępne
33 Niebiańskie złoto Niebiańskie złoto Można za nie rozwijać planty oraz stowarzyszenia. Otrzymujemy je uczestnicząc w lidze i innych eventach.
Niedozwolone na targu graczy
brak Niedostępne
79 Kapsuła ratunkowa Kapsuła ratunkowa pozwala sprowadzić wojownika z odległej planety zupełnie za darmo
Cena minimalna na targu: 30 000 Ƶ / 1 §
- Niedostępne
100 Pierścień czasu Pierścień czasu Pozwala cofnąć wojownika do poprzedniej transformacji. Wojownik nie może jednak już potem tranformować się na lepsze formy.
Cena minimalna na targu: 10 500 000 Ƶ / 300 §
- Niedostępne
101 Knijo Knijo Kwadrat Bogów - dzięki niemu możemy przenieść się na inną planetę w ciągu 30 minut
Cena minimalna na targu: 35 000 000 Ƶ / 1 000 §
- 2 000 §
103 Kapsuła kosmiczna Kapsuła kosmiczna Pozwala wysłać na planta wojowników bez konieczności podróży do danego sektoru
Cena minimalna na targu: 2 800 000 Ƶ / 80 §
- Niedostępne
104 Laska Przypomnienia Laska Przypomnienia Przedmiot do nauki dowolnego ataku z dowolnej poprzedniej transformacji. Może być użyty jeden raz na wojowniku.
Cena minimalna na targu: 10 500 000 Ƶ / 300 §
- Niedostępne
105 Zwój zapomnienia Zwój zapomnienia Dzięki zwojowi możemy zmienić nasz nick, a zarazem główny login konta
- Niedostępne
106 Eliksir Mocy Eliksir Mocy Po przegranej walce możemy użyć pigułki, aby się wyleczyć i ją kontynuować. Działa tylko na walki 1v1 w lokacjach.
- Niedostępne
137 Skrzynia Aur I Skrzynia Aur I Pozwala przydzielić wychowanemu wojownikowi aury: Niewidzialna, Różowa, Zielona
- Niedostępne
138 Skrzynia Aur II Skrzynia Aur II Pozwala przydzielić wychowanemu wojownikowi aury: Telekinezy, Biała, Czerwona, Złota
- Niedostępne
139 Skrzynia Aur III Skrzynia Aur III Pozwala przydzielić wychowanemu wojownikowi aury: Nieba, Lodowa, Połączenia
- Niedostępne
140 Skrzynia Aur IV Skrzynia Aur IV Pozwala przydzielić wychowanemu wojownikowi aury: Mistic, Energii, Ognista, Błyskawicy
- Niedostępne
141 Skrzynia Aur V Skrzynia Aur V Pozwala przydzielić wychowanemu wojownikowi aury: Mroku, Początku, Róży, Zła, Krwi, Fali
- Niedostępne
142 Teleporter Teleporter Przenosi na dowolnie wybrany plant należący do gracza lub do gracza ze stowarzyszenia. Można użyć 1x dziennie.
Cena minimalna na targu: 5 250 000 Ƶ / 150 §
- 10 000 000 Ƶ
145 Pakiet wizualny Pakiet wizualny Pozwala całkowicie zmienić skórkę Planta / Wojownika, lub zmodyfikować grafikę planta
Niedozwolone na targu graczy
- 500 §
146 Złota Kryształowa Kula Złota Kryształowa Kula Po zebraniu 7 złotych kryształowych kul możemy poprosić o dowolnego wojownika z gry w Aurze God.
Niedozwolone na targu graczy
- Niedostępne
147 Aura Wszechmogącego Aura Wszechmogącego Włącza aurę wszechmogącego u wojowników w aurze Bogów na 24 godziny. Dzięki temu wojownicy zyskują również 15% HP podczas walki.
Cena minimalna na targu: 20 000 000 Ƶ / 500 §
- Niedostępne

Kapsułki

ID Nazwa Zastosowanie Szansa Pojmania Wymagania Cena
22 Kapsułki Atak+ Kapsułki Atak+ Z każdą kolejną trzeba użyć więcej, zwiekszają o 3 statystykę ataku
Cena minimalna na targu: 34 000 Ƶ / 2 §
- Niedostępne
23 Kapsułki Obrona+ Kapsułki Obrona+ Z każdą kolejną trzeba użyć więcej, zwiekszają o 3 statystykę obrony
Cena minimalna na targu: 34 000 Ƶ / 2 §
- Niedostępne
24 Kapsułki Sp. Atak+ Kapsułki Sp. Atak+ Z każdą kolejną trzeba użyć więcej, zwiekszają o 3 statystykę sp.ataku
Cena minimalna na targu: 34 000 Ƶ / 2 §
- Niedostępne
25 Kapsułki Sp. Obrona+ Kapsułki Sp. Obrona+ Z każdą kolejną trzeba użyć więcej, zwiekszają o 3 statystykę sp.obrony
Cena minimalna na targu: 34 000 Ƶ / 2 §
- Niedostępne
26 Kapsułki Koncentracja+ Kapsułki Koncentracja+ Z każdą kolejną trzeba użyć więcej, zwiekszają o 3 statystykę koncentracji
Cena minimalna na targu: 34 000 Ƶ / 2 §
- Niedostępne
27 Kapsułki Szybkość+ Kapsułki Szybkość+ Z każdą kolejną trzeba użyć więcej, zwiekszają o 3 statystykę szybkości
Cena minimalna na targu: 34 000 Ƶ / 2 §
- Niedostępne
28 Kapsułki Kondycja+ Kapsułki Kondycja+ Z każdą kolejną trzeba użyć więcej, zwiekszają o 3 statystykę kondycji
Cena minimalna na targu: 34 000 Ƶ / 2 §
- Niedostępne
29 Kapsułki PA Kapsułki PA Odnawiają 10pa / odnawiają 13pa
Cena minimalna na targu: 51 000 Ƶ / 2 §
50 lub 150 /dzien Niedostępne
30 Kapsułki PD Kapsułki PD Dodają 1PD / dodają 3PD
Cena minimalna na targu: 15 000 Ƶ / 1 §
brak Niedostępne
31 Kapsułki mPA Kapsułki mPA Dodają 1mpa w zależności od ilości zjedzonych
Cena minimalna na targu: 51 000 Ƶ / 2 §
brak Niedostępne
32 Kapsułki ZGR Kapsułki ZGR Dodaja zgrania załodze
Cena minimalna na targu: 1 000 Ƶ / 1 §
- Niedostępne
78 Kapsułki HP Kapsułki HP Odnawiają aktualną kondycję wojowników
Cena minimalna na targu: 100 Ƶ / 1 §
- Niedostępne

Przedmioty Transformacyjne

ID Nazwa Zastosowanie Szansa Pojmania Wymagania Cena
34 Kolczyk połączenia Kolczyk połączenia Pozwala łączyć niektórych wojowników, metoda transformacji. Aby połączyć wojowników kolczykami potrzebujemy dwóch sztuk - pary kolczyków.
- Niedostępne
36 Maszyna księżycowa Maszyna księżycowa Metoda transformacji niektórych wojowników na ostatni możliwy poziom
Cena minimalna na targu: 140 000 000 Ƶ / 0 §
- Niedostępne
37 Skała orków Skała orków Przedmiot transformacyjny
Cena minimalna na targu: 52 000 000 Ƶ / 1 500 §
- Niedostępne
85 Szkielet Mechaniczny Szkielet Mechaniczny Przedmiot transformacyjny
Cena minimalna na targu: 17 500 000 Ƶ / 500 §
- Niedostępne
86 Podzespoły dr. Roggeta Podzespoły dr. Roggeta Przedmiot transformacyjny
- Niedostępne
87 Tron Bestii Tron Bestii Przedmiot transformacyjny
- Niedostępne
88 Kwas DNA Kwas DNA Przedmiot transformacyjny
Cena minimalna na targu: 16 000 000 Ƶ / 450 §
- Niedostępne
89 Lampa Entów Lampa Entów Przedmiot transformacyjny
Cena minimalna na targu: 75 000 000 Ƶ / 2 000 §
- Niedostępne
90 Wampirze Serce Wampirze Serce Przedmiot transformacyjny
- Niedostępne
91 Mistyczny Miecz Mistyczny Miecz Przedmiot transformacyjny
- Niedostępne
92 Kamień Gniewu Kamień Gniewu Przedmiot transformacyjny
Cena minimalna na targu: 7 000 000 Ƶ / 200 §
- Niedostępne
93 Kamień Opętania Kamień Opętania Przedmiot transformacyjny
- Niedostępne
94 Kamień Dumy Kamień Dumy Przedmiot transformacyjny
- Niedostępne
95 Kamień Mrozu Kamień Mrozu Przedmiot transformacyjny
- Niedostępne
96 Kamień Krwi Kamień Krwi Przedmiot transformacyjny
Cena minimalna na targu: 10 500 000 Ƶ / 300 §
- Niedostępne
97 Nauki Tańca Fuzji Nauki Tańca Fuzji Nauki dzięki którym, dwójka wojowników może dokonać ze sobą fuzji
- Niedostępne
134 Kamień Nadziei Kamień Nadziei Przedmiot transformacyjny
- Niedostępne

Ekwipunek konta

ID Nazwa Zastosowanie Szansa Pojmania Wymagania Cena
38 Komora Lecznicza Komora Lecznicza zmniejsza koszty leczenia
Niedozwolone na targu graczy
4 700 000 Ƶ
39 Komora Regeneracji Komora Regeneracji zmniejsza koszty leczenia
Niedozwolone na targu graczy
Łóżko lecznicze - Medical Ed 19 000 000 Ƶ
40 Statek powietrzny poziom 1 Statek powietrzny poziom 1 pozwala przechowywać 20 wojowników
Niedozwolone na targu graczy
5 000 Ƶ
41 Statek powietrzny poziom 2 Statek powietrzny poziom 2 pozwala przechowywać 40 wojowników
Niedozwolone na targu graczy
1 poziom statku powietrznego 1 125 000 Ƶ
42 Statek powietrzny poziom 3 Statek powietrzny poziom 3 pozwala przechowywać 70 wojowników
Niedozwolone na targu graczy
2 poziom statku powietrznego 2 200 000 Ƶ
43 Statek kosmiczny poziom 1 Statek kosmiczny poziom 1 pozwala przechowywać 100 wojowników i przemieszczać się między planetami z predkością 1j
Niedozwolone na targu graczy
3 poziom statku powietrznego 25 000 000 Ƶ
44 Statek kosmiczny poziom 2 Statek kosmiczny poziom 2 pozwala przechowywać 150 wojowników i przemieszczać się między planetami z predkością 2j
Niedozwolone na targu graczy
1 poziom statku kosmicznego 55 000 000 Ƶ
45 Scouter poziom 1 Scouter poziom 1 pokazuje informacje o poziomie i rasie przeciwnika
Niedozwolone na targu graczy
- 200 000 Ƶ
46 Scouter poziom 2 Scouter poziom 2 pokazuje informacje o poziomie, statystykach i rasie przeciwnika
Niedozwolone na targu graczy
1 poziom scoutera 450 000 Ƶ
47 Scouter poziom 3 Scouter poziom 3 pokazuje informacje o poziomie, statystykach, odpornościach i rasie przeciwnika
Niedozwolone na targu graczy
2 poziom scoutera 1 750 000 Ƶ
48 Scouter poziom 4 Scouter poziom 4 pokazuje informacje o poziomie, statystykach, odpornościach, rasie, trudności pojmania i częstotliwości występowania
Niedozwolone na targu graczy
3 poziom scoutera 9 000 000 Ƶ
49 Pancerze bojowe poziom 1 Pancerze bojowe poziom 1 Każdy wojownik w walce ma o 10 więcej obrony i sp. obrony
Niedozwolone na targu graczy
- 1 000 Ƶ
50 Pancerze bojowe poziom 2 Pancerze bojowe poziom 2 Każdy wojownik w walce ma o 20 więcej obrony i sp. obrony
Niedozwolone na targu graczy
1 poziom pancerza 1 500 Ƶ
51 Pancerze bojowe poziom 3 Pancerze bojowe poziom 3 Każdy wojownik w walce ma o 30 więcej obrony i sp. obrony
Niedozwolone na targu graczy
2 poziom pancerza 20 000 Ƶ
52 Pancerze bojowe poziom 4 Pancerze bojowe poziom 4 Każdy wojownik w walce ma o 50 więcej obrony i sp. obrony
Niedozwolone na targu graczy
3 poziom pancerza 1 500 000 Ƶ
53 Pancerze bojowe poziom 5 Pancerze bojowe poziom 5 Każdy wojownik w walce ma o 100 więcej obrony i sp. obrony
Niedozwolone na targu graczy
4 poziom pancerza 7 500 000 Ƶ
54 Pancerze bojowe poziom 6 Pancerze bojowe poziom 6 Każdy wojownik w walce ma o 110 więcej obrony i sp. obrony
Niedozwolone na targu graczy
5 poziom pancerza 15 000 000 Ƶ
55 Mapa wschodniej Galaktyki Mapa wschodniej Galaktyki pozwala latać na planety na niej oznaczone
Niedozwolone na targu graczy
- 10 000 000 Ƶ
56 Mapa zachodniej Galaktyki Mapa zachodniej Galaktyki pozwala latać na planety na niej oznaczone
Niedozwolone na targu graczy
- 10 000 000 Ƶ
57 Mapa północnej Galaktyki Mapa północnej Galaktyki pozwala latać na planety na niej oznaczone
Niedozwolone na targu graczy
- 10 000 000 Ƶ
58 Mapa południowej Galaktyki Mapa południowej Galaktyki pozwala latać na planety na niej oznaczone
Niedozwolone na targu graczy
- 10 000 000 Ƶ
77 Sala grawitacyjna 100G Sala grawitacyjna 100G Pozwala trenować w sali (tylko jednemu wojownikowi), kiedy pozostali są np w pracy lub w innych miejscach. Mogą tam trenować wojownicy z rezerwy.
Niedozwolone na targu graczy
- 23 000 000 Ƶ
80 Techniki Leczenia Techniki Leczenia Techniki te pomagają zmniejszyć cenę leczenia o 80 zeni za każdy leczony punkt Kondycji.
Niedozwolone na targu graczy
- Niedostępne
132 Statek kosmiczny poziom 3 Statek kosmiczny poziom 3 pozwala przechowywać 300 wojowników i przemieszczać się między planetami z predkością 2j
Niedozwolone na targu graczy
2 poziom statku kosmicznego 100 000 000 Ƶ
133 Statek kosmiczny poziom 4 Statek kosmiczny poziom 4 pozwala przechowywać 500 wojowników i przemieszczać się między planetami z predkością 2j
Niedozwolone na targu graczy
3 poziom statku kosmicznego 210 000 000 Ƶ
143 Sala grawitacyjna 150G Sala grawitacyjna 150G Pozwala trenować w sali (tylko jednemu wojownikowi), kiedy pozostali są np w pracy lub w innych miejscach. Mogą tam trenować wojownicy z rezerwy.
Niedozwolone na targu graczy
Sala grawitacyjna 100G 40 000 000 Ƶ
144 Sala grawitacyjna 200G Sala grawitacyjna 200G Pozwala trenować w sali (tylko jednemu wojownikowi), kiedy pozostali są np w pracy lub w innych miejscach. Mogą tam trenować wojownicy z rezerwy.
Niedozwolone na targu graczy
Sala grawitacyjna 150G 1 500 §

Aury

ID Nazwa Zastosowanie Szansa Pojmania Wymagania Cena
60 Aura Różowa Aura Różowa +1% atak i specjalny atak
Cena minimalna na targu: 100 Ƶ / 1 §
15,00% 400 Ƶ
61 Aura Zielona Aura Zielona +1% specjalny atak i sp. obrona
Cena minimalna na targu: 700 Ƶ / 1 §
12,00% 1 000 Ƶ
62 Aura Połączenia Aura Połączenia +10% obrony i specjalnej obrony, + 10% do ataków rasy nieumarłych, + 0.1 odporności na ludzi i androidów
Cena minimalna na targu: 323 000 Ƶ / 20 §
4,00% 50 §
63 Aura Telekinezy Aura Telekinezy +15% szybkości, +10% koncentracji, +10% do ataków rasy entów, +0.2 odporności na orków
Cena minimalna na targu: 323 000 Ƶ / 20 §
6,00% 30 §
64 Aura Zła Aura Zła -0.5 do odporności na rasy bestii, entów i nieumarłych, + 5% obrona i sp.obrona i sp.atak
Cena minimalna na targu: 323 000 Ƶ / 20 §
2,00% 50 §
65 Aura Nieba Aura Nieba +3% do wszystkich statystyk bitewnych (oprócz HP), +10% do ataków rasy ludzi
Cena minimalna na targu: 323 000 Ƶ / 20 §
5,00% 40 §
66 Aura Ognista Aura Ognista +10% mocy do ataków rasy bestii +8% sp. atak
Cena minimalna na targu: 35 000 Ƶ / 1 §
12,00% 70 000 Ƶ
67 Aura Złota Aura Złota +15% do ataków rasy aniołów, +10% atak, +0.3 do odporności na entów, -0.2 do odporności na elfy
Cena minimalna na targu: 30 000 Ƶ / 1 §
7,00% 55 000 Ƶ
68 Aura Błyskawicy Aura Błyskawicy +10% hp, +15% ataki rasy jaszczurów, -0.2 odporności na rasy elfów i aniołów
Cena minimalna na targu: 323 000 Ƶ / 20 §
6,00% 30 §
69 Aura Niewidzialna Aura Niewidzialna brak efektu
Cena minimalna na targu: 130 Ƶ / 1 §
20,00% 250 Ƶ
70 Aura Krwi Aura Krwi -5% hp, +15% atak, -0.1 do każdej odporności
Cena minimalna na targu: 35 000 Ƶ / 2 §
1,00% 50 000 Ƶ
71 Aura Fali Aura Fali -5% szybkość, +15% sp.atak, -0.1 do każdej odporności
Cena minimalna na targu: 39 000 Ƶ / 2 §
2,00% 55 000 Ƶ
72 Aura Biała Aura Biała +8% do szybkości, - 1% koncentracji, +15% do ataków rasy orków, -0.3 odporności na instekty
Cena minimalna na targu: 770 Ƶ / 1 §
9,00% 11 100 Ƶ
73 Aura Czerwona Aura Czerwona +3 % do specjalnego ataku, - 2% koncentracji, +15% do ataków elfów, -0.3 odporności na anioły
Cena minimalna na targu: 1 100 Ƶ / 1 §
10,00% 15 000 Ƶ
74 Aura Mistic Aura Mistic +15% hp, +10 % ataku, -5% szybkosci, -0.3 odporności na jaszczury
Cena minimalna na targu: 323 000 Ƶ / 20 §
5,00% 45 §
75 Aura Lodowa Aura Lodowa +15% specjalnej obrony, +15% do ataków rasy insektów, -0.3 do odporności na Android
Cena minimalna na targu: 120 000 Ƶ / 3 §
9,00% 190 000 Ƶ
76 Aura Bogów Aura Bogów +15% do wszystkich statystyk bitewnych (oprócz HP). W aurę nie można pojmać żadnego wojownika, wojownik musi mieć ją przydzieloną od samego początku.
Niedozwolone na targu graczy
0,00% Niedostępne
98 Aura Mroku Aura Mroku Specjalna Aura na event Halloweenowy. +8% do wszystkich statystyk bitewnych (oprócz HP)
Niedozwolone na targu graczy
5,00% Niedostępne
131 Aura Początku Aura Początku Specjalna Aura na Nowy Rok. -0.2 do wszystkich odporności, +5% do ataków i obron, -5% do koncentracji
Niedozwolone na targu graczy
5,00% Niedostępne
135 Aura Energii Aura Energii +15% hp, +15% do ataków rasy android, +0.5 do odporności na rasę nieumarłych
Cena minimalna na targu: 323 000 Ƶ / 20 §
2,00% 65 §
136 Aura Róży Aura Róży Specjalna Aura ewentowa. Zwiększa procentowo statystyki bitewne (oprócz Kondycji) w zależnosci od poziomu minimalnego wojownika. Jeśli poziom minimalny = 1lvl to zwiększa je o 10%, jeśli 10lvl to 9%, 20lvl - 8% itd.
Niedozwolone na targu graczy
10,00% Niedostępne

Moduły Scoutera

ID Nazwa Zastosowanie Szansa Pojmania Wymagania Cena
81 Moduł Scoutera Niskopoziomowy Moduł Scoutera Niskopoziomowy Specjalny moduł do Twojego scoutera, dzięki któremu będziesz spotykał tylko niskopoziomowych wojowników
Niedozwolone na targu graczy
- Niedostępne
82 Moduł Scoutera Wysokopoziomowy Moduł Scoutera Wysokopoziomowy Specjalny moduł do Twojego scoutera, dzięki któremu będziesz spotykał tylko silnych wojowników \r\n
Niedozwolone na targu graczy
- Niedostępne
83 Moduł Scoutera Drużynowy Moduł Scoutera Drużynowy Specjalny moduł do Twojego scoutera, dzięki któremu będziesz spotykał więcej drużyn \r\n
Niedozwolone na targu graczy
- Niedostępne
84 Moduł Scoutera Kapsułek Moduł Scoutera Kapsułek Specjalny moduł do Twojego scoutera, dzięki któremu będziesz znajdywał więcej kapsułek\r\n
Niedozwolone na targu graczy
- Niedostępne