Rasy
Rasa wojownika kształtuje jego możliwości w walce, tzn. Odporności na dane ataki, ruchy jakich się może nauczyć, mocne strony i słabości walki w różnych warunkach. W grze znajduje się 10 głównych ras wojowników:
  • Ludzie
  • Orkowie
  • Anioły
  • Insekty
  • Android
  • Jaszczury
  • Enty
  • Elfy
  • Bestie
  • Nieumarli
Każdy wojownik może mieć maksymalnie dwie rasy (kiedy jest mieszańcem, np Aaron jest pół człowiekiem pół aniołem).


Rasy są też niejako powiązanie z występowaniem wojowników na danych planetach. Np na Zalnyr można znaleźć mnóstwo ludzi, androidów a na planecie Coth, przeważającą większość mają Insekty.


Główne informacje techniczne dotyczące ras:
  • Rasy mają wpływ na ilość zadanych obrażeń od ataku poprzez odporności. tzn Rasa Ludzi jest podatna na ataki rasy Entów oraz Elfów, jednak ataki Ludzi, Aniołów i Nieumarłych nie robią na niej większego wrażenia. Znaczy to tyle że podczas walki Ludzie zaatakowani atakiem Entów otrzymają podwójne obrażenia, a od ataku Aniołów obrażenia będą dwa razy mniejsze. Zależności między wszystkimi rasami znajdują się w poniższej tabeli.
Nazwa
Ludzie
0.5
1
0.5
1
1
1
2
2
1
0.5
Orkowie
1
1
1
2
0.5
1
1
1
1
0.5
Anioły
0.5
1
1
1
2
0.5
1
1
2
1
Insekty
1
1
1
0.5
2
1
0.5
1
1
2
Android
0.5
2
1
0.5
1
1
1
0.5
1
1
Jaszczury
0
2
2
0
1
0.5
2
0.5
1
0.5
Enty
1
2
0.5
1
1
1
1
1
0.5
2
Elfy
1
0.5
2
1
1
2
1
0.5
1
1
Bestie
2
0.5
0.5
2
1
2
0.5
0.5
0.5
1
Nieumarli
1
1
1
1
1
0.5
0.5
2
2
1


  • Każdy atak ma tylko i wyłącznie jedną rasę. Każda z technik została wynaleziona przez daną rasę wojowników i jest ona powiązana z ich predyspozycjami fizycznymi i duchowymi. Z tego względu wojownik atakujący atakiem ze swojej rasy zadaje 10% więcej obrażeń aniżeli byłby to atak innej rasy. Np. Ork używający ataku Orków o mocy 100 a następnie Aniołów o takiej samej mocy zada więcej obrażeń atakiem nr 1.
  • Każdy mistrz ma swoją rasę. Rei i Luca są Aniołami, Neal to Ork, Tanaka jest Entem, Shelby Insektem itp.