Ataki TM to specjalne ataki, których aby wojownik mógł się nauczyć musi posiadać odpowiednią technikę maszynową. Innymi słowy potrzebujemy konkretnego przedmiotu do nauki tego ataku. Przedmioty te można znajdywać w niektórych lokacjach. Oczywiście nie każdy wojownik może się nauczyć wszystkich ataków TM, tutaj podobnie jak w przypadku zwykłych ataków każdy wojownik ma własną pulę ataków TM.

Ataki TM są w trakcie tworzenia. Ich efekty, pule wojowników, moce i nazwy mogą jeszcze ulagać zmianie.
Rasa Typ Nazwa Moc Cel Opis Cooldown
Stone Edge 100 - - -
V-Wing Blade - 80 Atak 2turowy W 1 turze unika ataku i ładuje moc w 2 atakuje mocą 160 -
Lightning Blade 85 95 30% szans na paraliż -
Sword Slash 70 88 Przy trafieniu 50% na wywołanie krwawienia 1
God Killer 70 95 3xWieksze obrazenia jesli przeciwnik ma aure god -
Sleep Talk 60 100 Atakuje 2x w rundzie -
4 Leg Kick 80 92 Jeśli masz conajmniej 1.2x wiecej szybkosci niz przeciwnik atakuje 2x w ture -
Dolphin Kick 95 96 30% szans na otępienie -
Monkey Claw 90 85 50% na wywołanie krwawienia u przeciwnika -
Tongue Attack 40 70 Łapie przeciwnika w pułapke 3-5 rund -
Explosion 250 90 70% obrazeń zwrotnych -
Sayian Killer 75 95 Jesli przeciwnik jest rasy saiyan moc zwieksza sie do 150 -
Mystic Sword 100 90 Jesli uzywajacy posiada aure mistic zwieksza jego moc do 150 -
Fist of Asura 100 85 Jesli uzywający posiada aure połaczenia zwieksza jego moc do 150 -
Metal Fist 100 90 Jesli uzywający posiada aure różową, to jego moc rosnie do 200 -
Lighting Paw 100 95 Jesli uzywający posiada aure złota zwiekszą moc do 160 -
Dark Side Attack 100 90 Jesli uzywający posiada aure kikohy zwieksza moc do 150 -
Wolf Claw 100 90 Jesli uzywający ma aure telekinezy zwieksza moc do 150 -
Heavy Punch 100 85 Jesli uzywający ma aure kaio-ken zwieksza moc do 150 -
Jungle Punch 115 85 - -
Coral Crusher 110 90 - -
Dragon Slash 115 89 - -
Dragon Punch 110 94 - -
Sayian Sword 125 80 - -
Hidden Power 110 92 - -
Mega Punch 115 88 - -
Rage 125 83 - -
Wild Charge 125 88 - -
Trick Room 110 94 - -
Overheat 110 96 - -
Protzer 130 82 - -
Plage 130 88 - -
Dive 105 97 - -
Snatch 115 95 - -
Shadow Claw 135 80 - -
Eagle Kick 110 96 - -
Intercept 125 88 Używający zostaje spętany. -
Beat Up 105 94 - -
Astonish 130 85 - -
Life Clash 70 100 Leczy 50% obrazeń -
Power Zone 50 85 Z każdym kolejnym użyciem moc ataku się podwaja do max 300. -
Dragon Hit 105 85 - -
Angry Dash 110 90 - -
Life Drain 70 100 Leczy 50% obrazeń -
Taste of Blood 110 100 Jesli przeciwnik krwawi leczy się za 50% obrazeń -
Rain of Blood 160 85 Po uzyciu wywołuje krwawienie u uzywajacego -
Flame Inferno 100 95 30% na podpalenie przeciwnika -
God Flame 100 85 Jeśli uzywający posiada aure God zwieksza moc do 150 -
Darkness Zone 50 85 Z każdym kolejnym użyciem moc ataku się podwaja do max 300. -
Pulse Blast 70 100 Wprawia w otępienie przy trafieniu -
Deadpool 45 80 Łapie przeciwnika w pułapke 2-3 rundy -
Solar Flame - 85 w 1 turze ładuje w 2 atakuje mocą 150. Jesli jest slonecznie/upalnie uderza w 1 turze -
Gama Danki - - Przygotowuje sie przez 10-15 rund by zaatakowac. Kiedy uzbiera energię atakuje siłą 10000. Atak jest przerwany kiedy na używającego zostanie nałożony negatywny stan. -
Autodestruction - 100 Moc uzależniona od mocy używającego (średnia arytmetyczna z walki i ataku KI). 100#% obrażeń zwrotnych 1
Fire Blast 80 95 Jesli uzywajacy posiada aure ognista zwieksz jego moc do 160 -
Justice Bullet 100 90 Jesli uzywający posiada aure biała zwieksz moc do 170 -
Cold Flame 100 85 Jesli uzywjący posiada aure lodową zwieksz moc do 150 -
Heat Storm 100 95 Jesli uzywający ma aure garlic zwieksz moc do 150 -
Giga Cannon 120 83 - -
Hyper Cannon 105 85 - -
Energetic Bomb 110 90 - -
Destruction Beam 130 80 - -
Electro Shocker 100 98 - -
Calm Mind 115 88 - -
Flash Cannon 130 80 - -
Swift 130 84 - -
Sky Attack 110 96 - -
Captivate 115 92 - -
Payback 135 81 Używający zostaje spętany. -
Reflector 105 94 - -
Gyroball 120 89 - -
Facade 125 88 - -
Secret Power 110 94 - -
Earth Dirge 115 94 - -
Gizmo Veil 130 87 - -
Supersonic 105 97 - -
Clamp 130 89 - -
Sayian Bomb 120 85 - -
Prayer - - Podnosi obronę o 15% 1
Road To Death - - Poświęca 50% aktualnej kondycji i narzuca na przeciwnika klątwe zabierającą 6% Kondycji co ture 10
Battle Guardian - - Podnosi specjalną obronę o 15% 1
Open Veins - 70 Wywołuje krwawienie u przeciwnika 1
Heal Storm - - Leczy używającemu 20% maksymalnej kondycji przeciwnika 2
Covenant - - Przeżyje pierwszy śmiertelny atak z 1 HP 20
Inner Rage - - Zamienia 50% obrony i sp obrony na atak i specjalny atak. 1
Full Recovery - - Po 10 rundach leczy do 100% kondycji ale nie wiecej niz 1000. Wyklucza się z innymi atakami "dziesięciorundowymi" 10
Prepare for battle - - Po 10 rundach od uzycia zwieksza jedna z 3 statystyk (atak , specjalny atak , szybkosc), o 100%. Wyklucza się z innymi atakami "dziesięciorundowymi" 10
Build a Wall - - Po 10 rundach od uzycia zwieksza jedna z 3 statystyk (obrona , Specjalna obrona , Koncentracja), o 100%. Wyklucza się z innymi atakami "dziesięciorundowymi" 10
Instant Heal - - Leczy 10% max kondycji -
Meditate - - Po 10 rundach zmienia 50% ataków na obrony. Wyklucza się z innymi atakami "dziesięciorundowymi" 10
Regeneration - - Odnawia 3% max kondycji co runde -
Recovery - - Odnawia 50% aktualnej kondycji i wprowadza w stan otępienia na 2 rundy 1
Covet - - Odnawia 20% max HP wprowadza w stan otępienia na 2 rundy -
Ice Phantom - - Zamraża się na 3-4 rundy 4
Sentinel - 90 Wprawia przeciwnika w stan spętania. -