 |
 |
All Clear |
55 |
75 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Android Kick |
25 |
92 % |
Uderza 3-5 razy w jednej rundzie
|
- |
|
 |
 |
Angry Hit |
55 |
96 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Arm Crash |
40 |
93 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Burning Slash |
55 |
97 % |
30% na podpalenie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Burst Rush |
40 |
70 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Charge |
35 |
79 % |
Podnosi specjalny atak o 5%
|
- |
|
 |
 |
Cross Arm Dive |
50 |
93 % |
Leczy 50% kondycji z zadanych obrażeń
|
- |
|
 |
 |
Deadly Dance |
40 |
84 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Death Crasher |
35 |
82 % |
30% szans na zatrucie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Drain Charge |
60 |
70 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Dynamite Kick |
45 |
81 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Eagle Kick |
50 |
96 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Emperors Edge |
35 |
99 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Evil Flight Strike |
65 |
85 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Evil Ray Strike |
60 |
88 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Evil Rise Strike |
40 |
98 % |
Więzi przeciwnika w pułapce zła przez kilka rund. Jeśli używający ma aurę zła to obrażenia się podwajają
|
- |
|
 |
 |
Evil Whirlwind |
65 |
96 % |
50% szans na zamrożenie przeciwnika. Jeśli używający ma różową aurę to moc ataku wzrasta do 100
|
- |
|
 |
 |
Explosive Buu Punch |
50 |
75 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Fake Death |
60 |
60 % |
Zatruwa przeciwnika jeżeli trafi
|
- |
|
 |
 |
Final Cannon |
70 |
100 % |
20% szans na paraliż lub nieprzytomność przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Final Blow |
60 |
80 % |
Atakuje 2x w rundzie
|
- |
|
 |
 |
Freedom Kick |
35 |
80 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Gigantic Omega |
55 |
87 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
God of Des. Rampage |
70 |
89 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Hawk Charge |
40 |
85 % |
Jeśli używający ma zieloną aurę to moc wzrasta do 100
|
- |
|
 |
 |
Hyper Drain |
60 |
97 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Ice Claw |
60 |
95 % |
25% szans na zamrożenie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Justice Rush |
1000 |
15 % |
Atak zadający bardzo wysokie obrażenia
|
1 |
|
 |
 |
Mach Kick |
50 |
81 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Mach Punch |
55 |
100 % |
Podnosi podatność przeciwnika na sayiańskie ataki o 0.1 co uderzenie (maksymalnie 1.5)
|
- |
|
 |
 |
Meteor Blow |
35 |
90 % |
Atakuje 3-4 razy na rundę
|
- |
|
 |
 |
Meteor Crash |
35 |
72 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Meteor Strike |
60 |
80 % |
30% szans na zatrucie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Orin Combo |
40 |
100 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Pearl Flash |
35 |
90 % |
Więzi przeciwnika w pułapce przez kilka rund
|
- |
|
 |
 |
Power Pole |
40 |
76 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Power Pole Combo |
60 |
97 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Pressure Sign |
50 |
79 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Recoome Kick |
50 |
85 % |
W zależności od posiadanego hp różna moc ataku przy < 10% hp moc 3x większa
|
- |
|
 |
 |
Rebellion Spear |
70 |
92 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Rolling Hercule Punch |
60 |
98 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Sauzer Blade |
65 |
80 % |
Uwalnia ze wszystkich pułapek i negatywnych stanów (oprócz spętania)
|
- |
|
 |
 |
Shining Slash |
40 |
75 % |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Sledgehammer |
55 |
78 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Stone Bullet |
45 |
97 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Strike of Revelation |
30 |
95 % |
Pochmurną nocą atakuje 3x w rundzie
|
- |
|
 |
 |
Super Drain |
70 |
85 % |
Obniża szybkość i specjalną obronę przeciwnika o 5%
|
- |
|
 |
 |
Dragon Fist |
65 |
95 % |
50% szans na otępienie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Dragon Flight |
50 |
77 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
God Shock Flash |
70 |
75 % |
40% na obniżenie szybkości i koncentracji przeciwnika o 5%
|
- |
|
 |
 |
Volleyball Fist |
150 |
86 % |
30% obrażeń zwrotnych
|
- |
|
 |
 |
Wolf Fang Fist |
55 |
83 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Zigzag Express |
60 |
98 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Blue Hurricane |
85 |
85 % |
20% na zamrożenie przeciwnika, jeśli przeciwnik ma aurę połączenia to nie otrzymuje obrażeń
|
- |
|
 |
 |
Burning Spin |
85 |
75 % |
20% na podpalenie przeciwnika, Jeśli używający ma aurę ognia to moc wzrasta do 130
|
- |
|
 |
 |
Death Meteor |
85 |
90 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Justice Combination |
100 |
92 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Paralysis |
70 |
98 % |
Jeśli trafia paraliżuje przeciwnika
|
1 |
|
 |
 |
Spirit Sword |
90 |
86 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Super-Elite Combo |
1000 |
20 % |
Atak zadający bardzo wysokie obrażenia
|
1 |
|
 |
 |
Unrelenting Barrage |
85 |
73 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Victory Rush |
75 |
92 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Super Blast Wave |
80 |
83 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Rock Slam |
75 |
73 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Energy Element Strike |
100 |
72 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Rage Blast |
100 |
80 % |
10% szans na to że używający stanie w płomieniach
|
- |
|
 |
 |
Instant Transmisson |
100 |
95 % |
10% szans na zamianę jednej odporności z przeciwnikiem (na korzyść atakującego)
|
- |
|
 |
 |
Fire Roll |
75 |
70 % |
35% szans na podpalenie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Saiyan Sword Slash |
130 |
80 % |
Odpoczywa w drugiej rundzie po wykonaniu ataku
|
- |
|
 |
 |
Dokkan Blast Strike |
75 |
99 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Final Pose |
115 |
89 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Angry Shout |
130 |
87 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Buu Buu Ball |
125 |
85 % |
Obniża fizyczny atak używającego o 5%
|
- |
|
 |
 |
Energy Barrier |
125 |
75 % |
Odpoczywa 1 rundę po użyciu tego ataku, 50% szans na natychmiastowe kontynuowanie walki
|
- |
|
 |
 |
Headshot |
130 |
76 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
High Tension Turn |
130 |
74 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Psychic Move |
115 |
90 % |
25% szans na otępienie przeciwnika. Jeśli przeciwnik ma aurę telekinezy to nie otrzymuje obrażeń
|
- |
|
 |
 |
Spinning Blade |
115 |
71 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Spirit Explosion |
125 |
88 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Spirit Slash |
120 |
80 % |
Jeśli przeciwnik ma aurę mistic to otrzymuje podwójne obrażenia. Używający zostaje spętany
|
- |
|
 |
 |
Death Strike |
115 |
80 % |
15% szans na zamrożenie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Super Flash |
125 |
75 % |
Atak fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Ki Rush |
130 |
70 % |
30% szans na otępienie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Skull Hit |
115 |
100 % |
Atak Fizyczny
|
- |
|
 |
 |
High Jump Kick |
135 |
80 % |
Atak Fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Sky Attack |
105 |
100 % |
Atak Fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Dizzy Punch |
130 |
75 % |
Atak Fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Stone Edge |
100 |
- % |
Zawsze Trafia
|
- |
TAK |
 |
 |
V-Wing Blade |
- |
80 % |
Atak 2turowy W 1 turze unika ataku i ładuje moc w 2 atakuje mocą 160
|
- |
TAK |
 |
 |
Lightning Blade |
85 |
95 % |
30% szans na paraliż
|
- |
TAK |
 |
 |
Sword Slash |
70 |
88 % |
Przy trafieniu 50% na wywołanie krwawienia
|
1 |
TAK |
 |
 |
God Killer |
70 |
95 % |
3xWieksze obrazenia jesli przeciwnik ma aure god
|
- |
TAK |
 |
 |
Sleep Talk |
60 |
100 % |
Atakuje 2x w rundzie
|
- |
TAK |
 |
 |
4 Leg Kick |
80 |
92 % |
Jeśli masz conajmniej 1.2x wiecej szybkosci niz przeciwnik atakuje 2x w ture
|
- |
TAK |
 |
 |
Dolphin Kick |
95 |
96 % |
30% szans na otępienie
|
- |
TAK |
 |
 |
Monkey Claw |
90 |
85 % |
50% na wywołanie krwawienia u przeciwnika
|
- |
TAK |
 |
 |
Tongue Attack |
40 |
70 % |
Łapie przeciwnika w pułapke 3-5 rund
|
- |
TAK |
 |
 |
Explosion |
250 |
90 % |
70% obrazeń zwrotnych
|
- |
TAK |
 |
 |
Sayian Killer |
75 |
95 % |
Jesli przeciwnik jest rasy saiyan moc zwieksza sie do 150
|
- |
TAK |
 |
 |
Mystic Sword |
100 |
90 % |
Jesli uzywajacy posiada aure mistic zwieksza jego moc do 150
|
- |
TAK |
 |
 |
Fist of Asura |
100 |
85 % |
Jesli uzywający posiada aure połaczenia zwieksza jego moc do 150
|
- |
TAK |
 |
 |
Metal Fist |
100 |
90 % |
Jesli uzywający posiada aure różową, to jego moc rosnie do 200
|
- |
TAK |
 |
 |
Lighting Paw |
100 |
95 % |
Jesli uzywający posiada aure złota zwiekszą moc do 160
|
- |
TAK |
 |
 |
Dark Side Attack |
100 |
90 % |
Jesli uzywający posiada aure kikohy zwieksza moc do 150
|
- |
TAK |
 |
 |
Wolf Claw |
100 |
90 % |
Jesli uzywający ma aure telekinezy zwieksza moc do 150
|
- |
TAK |
 |
 |
Heavy Punch |
100 |
85 % |
Jesli uzywający ma aure kaio-ken zwieksza moc do 150
|
- |
TAK |
 |
 |
Jungle Punch |
115 |
85 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Coral Crusher |
110 |
90 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Dragon Slash |
115 |
89 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Dragon Punch |
110 |
94 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Sayian Sword |
125 |
80 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Hidden Power |
110 |
92 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Mega Punch |
115 |
88 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Rage |
125 |
83 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Wild Charge |
125 |
88 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Trick Room |
110 |
94 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Overheat |
110 |
96 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Protzer |
130 |
82 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Plage |
130 |
88 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Dive |
105 |
97 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Snatch |
115 |
95 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Shadow Claw |
135 |
80 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Eagle Kick |
110 |
96 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Intercept |
125 |
88 % |
Używający zostaje spętany.
|
- |
TAK |
 |
 |
Beat Up |
105 |
94 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Astonish |
130 |
85 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Perfect Kick |
45 |
85 % |
Resetuje odporności przeciwnika do podstawowych
|
3 |
|
 |
 |
Weaken Hit |
65 |
95 % |
Kolejny atak przeciwnika jest osłabiony o 70%
|
- |
|
 |
 |
Dark Kick |
100 |
100 % |
Jeśli używający ma aurę mroku to moc ataku wzrasta do 180
|
- |
|
 |
 |
Mystic Impact |
100 |
100 % |
Jeśli używający ma aurę mistic to moc ataku wzrasta do 160
|
- |
|
 |
 |
Power Rattler |
70 |
86 % |
Jeśli atakujący ma aurę Kikochy lub Zła to moc wzrasta do 140
|
- |
|
 |
 |
Death Thump |
100 |
74 % |
Wprawia przeciwnika w otępienie po trafieniu
|
1 |
|
 |
 |
Evil Fib |
100 |
73 % |
Zmniejsza Atak używającego o 5%
|
- |
|
 |
 |
Dark Beating |
100 |
79 % |
30% szans że zaatakuje jeszcze raz w rundzie lub 30% szans na połowę obrażeń zwrotnych
|
- |
|
 |
 |
Special Hit |
80 |
91 % |
30% szans na podniesienie ataku o 10%
|
- |
|
 |
 |
Amazing Smash |
80 |
81 % |
Leczy nałożone stany na używającego (oprócz spętania)
|
- |
|
 |
 |
Holibob |
90 |
86 % |
Resetuje statystyki do początkowych (bez bonusów) u obydwu wojowników
|
- |
|
 |
 |
Ablaze Smash |
130 |
70 % |
15% szans na podpalenie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Shock Kick |
125 |
90 % |
Obniża koncentrację przeciwnika o 10%
|
1 |
|
 |
 |
Natural Hit |
120 |
75 % |
Atak Fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Bloody strike |
135 |
65 % |
Atak Fizyczny
|
- |
|
 |
 |
Life Clash |
70 |
100 % |
Leczy 50% obrazeń
|
- |
TAK |
 |
 |
Power Zone |
50 |
85 % |
Z każdym kolejnym użyciem moc ataku się podwaja do max 300.
|
- |
TAK |
 |
 |
Dragon Hit |
105 |
85 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Angry Dash |
110 |
90 % |
Atak Fizyczny
|
- |
TAK |
 |
 |
Fib Hit |
70 |
74 % |
Jeżeli przeciwnik ma więcej niż 90% kondycji to traci 1/4 hp
|
1 |
|
 |
 |
Fastness |
40 |
70 % |
Jeśli przeciwnik ma mniej niż 13% kondycji to traci wszystkie pozostałe hp
|
2 |
|
 |
 |
Win Might |
125 |
75 % |
Leczy wszystkie nałożone stany (oprócz spętania)
|
- |
|
 |
 |
Bomb Ask |
50 |
100 % |
40% szans na nałożenie losowego stanu
|
- |
|
 |
 |
Thump |
45 |
85 % |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Light Shine |
50 |
95 % |
Jeśli przeciwnik użył ataku osłonowego to moc wzrasta do 200
|
- |
|
 |
 |
Ultra Power |
75 |
85 % |
Podnosi Szybkość i Atak używającego o 5%
|
- |
|
 |
 |
Destro Dash |
1000 |
20 % |
Atak zadający bardzo wysokie obrażenia
|
1 |
|
 |
 |
Blaster Shell |
60 |
92 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Bomber DX |
65 |
71 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Burning Attack |
60 |
90 % |
30% szans na podpalenie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Burst Attack |
35 |
86 % |
70% szans na podpalenie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Burst Hakatsu |
35 |
94 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Change The Future |
35 |
73 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Consecutive Energy Blast |
60 |
76 % |
Jeśli przeciwnik ma złotą aurę to moc wzrasta dwukrotnie
|
- |
|
 |
 |
Counter Burst |
65 |
77 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Crusher Ball |
50 |
81 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Death Beam |
70 |
74 % |
Jeżeli przeciwnik ma więcej niż 90% kondycji to traci 1/4 hp
|
1 |
|
 |
 |
Death Slash |
40 |
77 % |
Jeśli przeciwnik ma mniej niż 10% kondycji to traci wszystkie pozostałe hp
|
2 |
|
 |
 |
Death Slicer |
70 |
73 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Destructo-Disc |
30 |
75 % |
Atakuje 1-4 razy w rundzie
|
1 |
|
 |
 |
DIE DIE Missile Barrage |
45 |
81 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Dodon Ray |
70 |
95 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Double Buster |
60 |
90 % |
Atakuje 2x w rundzie
|
- |
|
 |
 |
Double Sunday |
55 |
98 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Dragon Flash Bullet |
35 |
88 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Elite Beat |
50 |
86 % |
Podnosi specjalny atak o 10%
|
- |
|
 |
 |
Elite Shooting |
60 |
80 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Emperors Blast |
60 |
77 % |
Jeśli atakujący ma aurę Sokidan to moc wzrasta dwukrotnie
|
- |
|
 |
 |
Endless Shoot |
60 |
89 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Energy Shot |
60 |
77 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Evil Explosion |
45 |
85 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Evil Eyes |
70 |
81 % |
Więzi przeciwnika w pułapce zła przez 2-3 rundy
|
- |
|
 |
 |
Feint Shot |
35 |
77 % |
Jeśli atakujący jest conajmniej 1.2 x szybszy to moc wzrasta do 110
|
- |
|
 |
 |
Flash Strike |
70 |
72 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Finish Breaker |
40 |
74 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Finish Buster |
1000 |
20 % |
Atak zadający bardzo wysokie obrażenia. Używający zostaje spętany.
|
3 |
|
 |
 |
Flash Bomber |
65 |
79 % |
podnosi Szybkość i Specjalny atak używającego o 5%
|
- |
|
 |
 |
Freezing Beam |
45 |
80 % |
50% szans na zamrozenie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Galactic Donuts |
45 |
78 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Galick Beam Cannon |
40 |
80 % |
Atakuje 2x w rundzie
|
- |
|
 |
 |
Genocide Shell |
55 |
95 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
God Breaker |
50 |
95 % |
Jeśli przeciwnik użył ataku osłonowego to moc wzrasta do 200
|
- |
|
 |
 |
God of Destructions Anger |
50 |
79 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
God of Destructions Wrath |
45 |
81 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Gravity Impact |
110 |
85 % |
20% obrażeń zwrotnych
|
- |
|
 |
 |
Ice Field |
50 |
75 % |
35% szans na zamrożenie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Ill Bomber |
60 |
100 % |
30% szans na zatrucie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Ill Flash |
65 |
85 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Ill Rain |
45 |
85 % |
Atakuje 2 razy w ciągu rundy. Jeśli nie trafi to specjalny atak używającego rośnie o 5%
|
- |
|
 |
 |
Infinity Explosion |
40 |
100 % |
Osłabia wszystkie odporności przeciwnika o 0.1
|
3 |
|
 |
 |
Innocence Bullet |
30 |
75 % |
Więzi przeciwnika przez 2-5 rund
|
- |
|
 |
 |
Innocence Cannon |
50 |
80 % |
Atakuje 2x w rundzie
|
- |
|
 |
 |
Ki Blast Cannon |
50 |
85 % |
50% szans na nałożenie losowego stanu
|
- |
|
 |
 |
Ki Blast Thrust |
45 |
70 % |
40% szans na sparaliżowanie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Light Grenade |
35 |
70 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Majin Hakatsu |
70 |
92 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Milky Cannon |
50 |
83 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Perfect Shot |
35 |
95 % |
Resetuje odporności przeciwnika do podstawowych
|
3 |
|
 |
 |
Power Blitz |
35 |
95 % |
Atakuje 1-3 razy w rundzie
|
- |
|
 |
 |
Prelude to Destruction |
35 |
96 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Recoome Eraser Gun |
45 |
75 % |
Obniża obronę i specjalną obronę przeciwnika o 5%
|
- |
|
 |
 |
Riot Javelin |
45 |
75 % |
Podnosi szybkość używającego o 10%
|
- |
|
 |
 |
Saturday Crash |
45 |
95 % |
Zmniejsza Atak i specjalną obronę przeciwnika o 5%
|
- |
|
 |
 |
Shine Shot |
30 |
94 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Shining Friday |
30 |
70 % |
50% szans na otępienie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Side Bridge |
70 |
73 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Split Finger Shot |
50 |
74 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Super Ghost Kamikaze |
50 |
72 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Thunder Eraser |
45 |
85 % |
Uderza 2 razy w rundzie, 50% szans na paraliż przeciwnika lub atakującego
|
- |
|
 |
 |
Tri-Beam |
60 |
75 % |
30% szans na podpalenie, zamrożenie lub zatrucie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Turtle Style |
50 |
70 % |
Podnosi obronę i specjalną obronę o 5%
|
- |
|
 |
 |
Tyrant Lancer |
50 |
93 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Vanishing Ball |
65 |
95 % |
Kolejny atak przeciwnika jest osłabiony o 70%
|
- |
|
 |
 |
Whirlwind Blade |
45 |
98 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Assault Rain |
100 |
81 % |
30% szans na zatrucie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Break Cannon |
100 |
92 % |
Zawsze atakuje, nawet jeśli przeciwnik użył techniki unikającej
|
- |
|
 |
 |
Destructo-disc |
1000 |
20 % |
Atak zadający bardzo wysokie obrażenia
|
1 |
|
 |
 |
Crusher Volcano |
80 |
89 % |
30% szans na podpalenie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Death Ball |
100 |
100 % |
Jeśli używający ma aurę zła to moc ataku wzrasta do 200
|
- |
|
 |
 |
Dual Destructo-Disc |
100 |
73 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Emperors Death Beam |
70 |
82 % |
Jeśli atakujący ma aurę Kikochy lub Mistic to moc wzrasta do 140
|
- |
|
 |
 |
Explosive Assault |
100 |
98 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Final Flash |
85 |
80 % |
30% szans na otępienie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Final Shine Attack |
100 |
74 % |
Wprawia przeciwnika w otępienie po trafieniu
|
1 |
|
 |
 |
Full Power Energy Blast |
100 |
72 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Giant Storm |
90 |
87 % |
Obniża koncentrację atakującego o 5%
|
- |
|
 |
 |
Gigantic Meteor |
1000 |
20 % |
Atak zadający bardzo wysokie obrażenia
|
3 |
|
 |
 |
Heat Dome Attack |
75 |
88 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Hellzone Grenade |
85 |
85 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Ice Cannon |
80 |
78 % |
30% szans na zamrożenie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Innocence Breath |
100 |
75 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Maiden Blast |
80 |
84 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Minus Energy Power Ball |
100 |
73 % |
Zmniejsza Specjalny atak używającego o 5%
|
- |
|
 |
 |
Neo Tri-Beam |
100 |
79 % |
30% szans że zaatakuje jeszcze raz w rundzie lub 30% szans na połowę obrażeń zwrotnych
|
- |
|
 |
 |
Perfect Hakatsu |
100 |
93 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Saiyan Spirit |
75 |
75 % |
Regeneruje 10% aktualnej kondycji
|
- |
|
 |
 |
Scatter Hakatsu |
75 |
94 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Serious Bomb |
75 |
88 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Shocking Death Ball |
100 |
80 % |
20% szans na otępienie lub sparaliżowanie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Special Beam Cannon |
80 |
91 % |
30% szans na podniesienie specjalnego ataku o 10%
|
- |
|
 |
 |
Sphere of Destruction |
100 |
85 % |
20% obrażeń zwrotnych
|
- |
|
 |
 |
Spirit Ball |
85 |
91 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Supernova |
85 |
92 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Super Electric Strike |
85 |
75 % |
Jeśli trafi to paraliżuje przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Galick Gun |
100 |
97 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Super Ghost Kamikaze |
75 |
100 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Spirit Bomb |
90 |
88 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Super Vanishing Ball |
90 |
79 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Symphonic Destruction |
80 |
79 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Vacume Ball |
120 |
82 % |
30% szans że atakujący zemdleje
|
- |
|
 |
 |
Ultra Fighting Bomber |
80 |
81 % |
Leczy nałożone stany na używającego (oprócz spętania)
|
- |
|
 |
 |
Vacation |
90 |
86 % |
Resetuje statystyki do początkowych (bez bonusów) u obydwu wojowników
|
- |
|
 |
 |
Warp Hakatsu |
90 |
71 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Weekend |
75 |
100 % |
30% szans że przeciwnik zemdleje
|
- |
|
 |
 |
Hakatsu |
70 |
73 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Absolute Zero |
120 |
85 % |
Jeżeli trafi to zdejmuje z przeciwnika negatywne stany (oprócz spętania)
|
- |
|
 |
 |
Blaster Meteor |
115 |
72 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Break Strike |
115 |
75 % |
Blokuje kolejny Fizyczny lub Specjalny atak przeciwnika
|
1 |
|
 |
 |
Dimension Cannon |
115 |
85 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Dragon Burn |
130 |
70 % |
15% szans na podpalenie przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Energy Field |
120 |
84 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Explosive Wave |
120 |
81 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Force Shield |
130 |
90 % |
Osłabia losowo wybraną odporność używającego co użycie o 0.2
|
- |
|
 |
 |
Maiden Burst |
130 |
76 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Rolling Bullet |
125 |
90 % |
Obniża koncentrację przeciwnika o 10%
|
1 |
|
 |
 |
Spread Shot Retreat |
115 |
75 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Super Explosive Wave |
115 |
81 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Victory Cannon |
125 |
75 % |
Leczy wszystkie nałożone stany (oprócz spętania)
|
- |
|
 |
 |
Big Bang Attack |
125 |
72 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Super Hakatsu |
130 |
80 % |
Obniża specjalny atak używającego o 5%
|
- |
|
 |
 |
Super Galick Gun |
115 |
87 % |
Używający zostaje spętany.
|
- |
|
 |
 |
Flamethrower |
110 |
90 % |
Atak Specjalny
|
- |
|
 |
 |
Hyper Beam |
100 |
100 % |
Atak Specjalny
|
- |
|
 |
 |
Drill Peck |
150 |
70 % |
Atak Specjalny
|
- |
|
 |
 |
Night Shade |
120 |
75 % |
Atak Specjalny
|
- |
|
 |
 |
Smokescreen |
130 |
80 % |
Atak Specjalny
|
- |
|
 |
 |
Bone Club |
110 |
70 % |
Atak Specjalny
|
- |
|
 |
 |
Fire Blast |
135 |
65 % |
Atak Specjalny
|
- |
|
 |
 |
Life Drain |
70 |
100 % |
Leczy 50% obrazeń
|
- |
TAK |
 |
 |
Taste of Blood |
110 |
100 % |
Jesli przeciwnik krwawi leczy się za 50% obrazeń
|
- |
TAK |
 |
 |
Rain of Blood |
160 |
85 % |
Po uzyciu wywołuje krwawienie u uzywajacego
|
- |
TAK |
 |
 |
Flame Inferno |
100 |
95 % |
30% na podpalenie przeciwnika
|
- |
TAK |
 |
 |
God Flame |
100 |
85 % |
Jeśli uzywający posiada aure God zwieksza moc do 150
|
- |
TAK |
 |
 |
Darkness Zone |
50 |
85 % |
Z każdym kolejnym użyciem moc ataku się podwaja do max 300.
|
- |
TAK |
 |
 |
Pulse Blast |
70 |
100 % |
Wprawia w otępienie przy trafieniu
|
- |
TAK |
 |
 |
Deadpool |
45 |
80 % |
Łapie przeciwnika w pułapke 2-3 rundy
|
- |
TAK |
 |
 |
Solar Flame |
- |
85 % |
w 1 turze ładuje w 2 atakuje mocą 150. Jesli jest slonecznie/upalnie uderza w 1 turze
|
- |
TAK |
 |
 |
Gama Danki |
- |
- % |
Przygotowuje sie przez 10-15 rund by zaatakowac. Kiedy uzbiera energię atakuje siłą 10000. Atak jest przerwany kiedy na używającego zostanie nałożony negatywny stan.
|
- |
TAK |
 |
 |
Autodestruction |
- |
100 % |
Moc uzależniona od mocy używającego (średnia arytmetyczna z walki i ataku KI). 100#% obrażeń zwrotnych
|
1 |
TAK |
 |
 |
Fire Blast |
80 |
95 % |
Jesli uzywajacy posiada aure ognista zwieksz jego moc do 160
|
- |
TAK |
 |
 |
Justice Bullet |
100 |
90 % |
Jesli uzywający posiada aure biała zwieksz moc do 170
|
- |
TAK |
 |
 |
Cold Flame |
100 |
85 % |
Jesli uzywjący posiada aure lodową zwieksz moc do 150
|
- |
TAK |
 |
 |
Heat Storm |
100 |
95 % |
Jesli uzywający ma aure garlic zwieksz moc do 150
|
- |
TAK |
 |
 |
Giga Cannon |
120 |
83 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Hyper Cannon |
105 |
85 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Energetic Bomb |
110 |
90 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Destruction Beam |
130 |
80 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Electro Shocker |
100 |
98 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Calm Mind |
115 |
88 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Flash Cannon |
130 |
80 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Swift |
130 |
84 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Sky Attack |
110 |
96 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Captivate |
115 |
92 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Payback |
135 |
81 % |
Używający zostaje spętany.
|
- |
TAK |
 |
 |
Reflector |
105 |
94 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Gyroball |
120 |
89 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Facade |
125 |
88 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Secret Power |
110 |
94 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Earth Dirge |
115 |
94 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Gizmo Veil |
130 |
87 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Supersonic |
105 |
97 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Clamp |
130 |
89 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Sayian Bomb |
120 |
85 % |
Atak Specjalny
|
- |
TAK |
 |
 |
Masenko |
120 |
71 % |
Atak specjalny
|
- |
|
 |
 |
Afterburn |
- |
- % |
Silnie podpala przeciwnika na kilka rund. Używający zostaje spętany.
|
2 |
|
 |
 |
Afterimage Strike |
- |
100 % |
Odbija ostatni atak zadający obrażenia w przeciwnika z dwukrotnie większą mocą
|
- |
|
 |
 |
Bluff Hakatsu |
- |
65 % |
Wprawia przeciwnika w otępienie
|
- |
|
 |
 |
Parapara |
- |
- % |
Przeciwnik nie może wykonać techniki leczącej
|
1 |
|
 |
 |
Drain Field |
- |
70 % |
Przenosi niekorzystne stany na przeciwnika (oprócz spętania)
|
- |
|
 |
 |
Energy Charge |
- |
70 % |
Zwiększa Specjalny atak o 10% oraz wprawia przeciwnika w stan przez który otrzymuje 10% więcej obrażeń od kolejnego ataku
|
- |
|
 |
 |
Full Power Charge |
- |
100 % |
Zwiększa sztuki walki o 10%
|
- |
|
 |
 |
Holstein Shock |
- |
- % |
Chroni przed negatywnymi stanami przez 3 rundy (oprócz spętania). Wyłącza każdy po max 1 rundzie
|
1 |
|
 |
 |
Instant Transmission |
- |
80 % |
Niweluje działanie ataków tego samego typu co przeciwnik na 2-4 rundy
|
1 |
|
 |
 |
Kai Kai |
- |
80 % |
Co rundę odbiera przeciwnikowi 3% kondycji regenerując tym samym siebie
|
1 |
|
 |
 |
Lullaby Punch |
- |
- % |
Osłabia ataki przeciwnika nauczone u mistrza
|
- |
|
 |
 |
Maximum Charge |
- |
- % |
Podnosi specjalny atak o 10% oraz sztuki walki o 5%
|
1 |
|
 |
 |
Phantom Fist |
- |
- % |
Kontruje kolejny fizyczny atak przeciwnika z 1.5 x większą mocą
|
- |
|
 |
 |
Position Shift |
- |
- % |
Obniża koncentrację przeciwnika o 10%
|
- |
|
 |
 |
Present For You |
- |
70 % |
Zwiększa podatność przeciwnika na ataki rasy używającego o 0.1
|
- |
|
 |
 |
Quick Sleep |
- |
- % |
Leczy 25% aktualnej kondycji, powodując stan omdlenia na 1 rundę
|
- |
|
 |
 |
Rise to Action |
- |
- % |
Leczy 15% aktualnej kondycji
|
- |
|
 |
 |
Solar Flare |
- |
100 % |
Obniża szybkość i koncentrację przeciwnika o 7%
|
- |
|
 |
 |
Spirit Boost |
- |
- % |
Podnosi specjalny atak o 5% oraz specjalną obronę o 5%
|
- |
|
 |
 |
Super Guard |
- |
- % |
Uodparnia na ostatni użyty przez przeciwnika atak otępiając go tym samym
|
3 |
|
 |
 |
Taunt |
- |
- % |
Pogarsza 3 losowe odporności przeciwnika o 0.5 na 5 rund
|
- |
|
 |
 |
Time Bullet |
- |
- % |
Poprawia 3 losowe odporności o 0.5 na 5 rund
|
- |
|
 |
 |
Time Control |
- |
- % |
Poprawia odporności na rasy przeciwnika o 0.1 co użycie. Minimalna wartość to 0.2
|
- |
|
 |
 |
Wall of Defense |
- |
- % |
W następnej rundzie poniesione obrażenia są zmniejszone o 70%
|
- |
|
 |
 |
Body Change |
- |
100 % |
Zamienia odporności własne i przeciwnika. Używający zostaje spętany.
|
10 |
|
 |
 |
Energy Zone |
- |
70 % |
Paraliżuje przeciwnika i obniża mu 5% specjalnego ataku
|
1 |
|
 |
 |
The Savior Has Come |
- |
- % |
Leczy 5% kondycji co rundę
|
- |
|
 |
 |
Armored Boost |
- |
- % |
Podnosi obronę i specjalną obronę używającego o 10%
|
- |
|
 |
 |
Candy Beam |
- |
- % |
Odbiera przeciwnikowi 5% sztuk walki i specjalnego ataku i przyznaje te wartości sobie
|
1 |
|
 |
 |
Instant Rise |
- |
- % |
Leczy 30% aktualnej kondycji
|
- |
|
 |
 |
Miracle Kneel |
- |
100 % |
Zatruwa umysł i ciało przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Psycho Escape |
- |
75 % |
Leczy ze wszystkich nałożonych stanów (oprócz spętania) oraz wprawia przeciwnika w otępienie
|
1 |
|
 |
 |
Super Back Jump |
- |
- % |
Resetuje statystyki używającego do początkowych
|
3 |
|
 |
 |
Super Front Jump |
- |
- % |
Pozwala uniknąć kolejnego ciosu przeciwnika
|
1 |
|
 |
 |
Vanisher Guard |
- |
- % |
Pozwala uniknąć kolejnego uderzenia fizycznego lub specjalnego przeciwnika
|
- |
|
 |
 |
Prayer |
- |
- % |
Podnosi obronę o 15%
|
1 |
TAK |
 |
 |
Road To Death |
- |
- % |
Poświęca 50% aktualnej kondycji i narzuca na przeciwnika klątwe zabierającą 6% Kondycji co ture
|
10 |
TAK |
 |
 |
Battle Guardian |
- |
- % |
Podnosi specjalną obronę o 15%
|
1 |
TAK |
 |
 |
Open Veins |
- |
70 % |
Wywołuje krwawienie u przeciwnika
|
1 |
TAK |
 |
 |
Heal Storm |
- |
- % |
Leczy używającemu 20% maksymalnej kondycji przeciwnika
|
2 |
TAK |
 |
 |
Covenant |
- |
- % |
Przeżyje pierwszy śmiertelny atak z 1 HP
|
20 |
TAK |
 |
 |
Inner Rage |
- |
- % |
Zamienia 50% obrony i sp obrony na atak i specjalny atak.
|
1 |
TAK |
 |
 |
Full Recovery |
- |
- % |
Po 10 rundach leczy do 100% kondycji ale nie wiecej niz 1000. Wyklucza się z innymi atakami "dziesięciorundowymi"
|
10 |
TAK |
 |
 |
Prepare for battle |
- |
- % |
Po 10 rundach od uzycia zwieksza jedna z 3 statystyk (atak , specjalny atak , szybkosc), o 100%. Wyklucza się z innymi atakami "dziesięciorundowymi"
|
10 |
TAK |
 |
 |
Build a Wall |
- |
- % |
Po 10 rundach od uzycia zwieksza jedna z 3 statystyk (obrona , Specjalna obrona , Koncentracja), o 100%. Wyklucza się z innymi atakami "dziesięciorundowymi"
|
10 |
TAK |
 |
 |
Instant Heal |
- |
- % |
Leczy 10% max kondycji
|
- |
TAK |
 |
 |
Meditate |
- |
- % |
Po 10 rundach zmienia 50% ataków na obrony. Wyklucza się z innymi atakami "dziesięciorundowymi"
|
10 |
TAK |
 |
 |
Regeneration |
- |
- % |
Odnawia 3% max kondycji co runde
|
- |
TAK |
 |
 |
Recovery |
- |
- % |
Odnawia 50% aktualnej kondycji i wprowadza w stan otępienia na 2 rundy
|
1 |
TAK |
 |
 |
Covet |
- |
- % |
Odnawia 20% max HP wprowadza w stan otępienia na 2 rundy
|
- |
TAK |
 |
 |
Ice Phantom |
- |
- % |
Zamraża się na 3-4 rundy
|
4 |
TAK |
 |
 |
Blades of Ice |
- |
100 % |
Wprawia przeciwnika w stan spętania.
|
1 |
|
 |
 |
Blade Fury |
- |
60 % |
Wprawia przeciwnika w stan spętania.
|
- |
|
 |
 |
Sentinel |
- |
90 % |
Wprawia przeciwnika w stan spętania.
|
- |
TAK |
 |
 |
Maximum Congest |
- |
- % |
Podnosi specjalny atak o 5% oraz atak o 10%
|
1 |
|