Hala Wyzwań
Letni event trwający od 21 do 28 czerwca. Zadaniem graczy jest podejmowanie wyzwania walki z coraz silniejszym przeciwnikiem, aby zdobyć nagrody oraz udowodnić swoją prawdziwą siłę.
Wymagania:
Za każdą walkę w hali trzeba uiścić opłatę zależną od serii w której obecnie startujemy. Nie jest ona wysoka na początku, jednak z czasem koszt coraz bardziej wzrasta. Koszt pierwszej walki to 10 000 Ƶ. Każda kolejna runda kosztuje o 10 000 Ƶ więcej.

Informacje
Zasady:
1. Codziennie można odbyć maksymalnie 30 walk (niezależnie czy się wygrywa czy nie).
2. W hali znajduje się 5 różnych przeciwników, z którymi będziesz walczyć - jeden po drugim.
3. Halę wyzwań znajdziesz w zakładce Zadania > Hala Wyzwań


Uwagi:
Nie ma żadnych ograniczeń co do poziomu Twoich wojowników ani jakiej są rasy.
Pożyczanie sobie wojowników (czyli sprzedawanie ich i odsprzedawanie z powrotem) zostanie zablokowane (nie będzie można odkupić z targu tego samego wojownika jeżeli się go sprzedało w ciągu 30 ostatnich dni komuś innemu).


Walka:
Zaczynacie od walki z przeciwnikiem na niskim poziomie, jednak po pokonaniu każdego przeciwnika następny będzie miał wyższy poziom oraz będzie lepiej wytrenowany.
Przeciwnika w Hali Wyzwań trzeba POKONAĆ, nie zremisować ani dobić do ostatniej rundy.
Przeciwnicy pojawiają się w takiej samej kolejności dla każdego gracza z takimi samymi treningami oraz tymi samymi atakami.


Nagrody:
Nagrody otrzymujemy co 5 pokonanych przeciwników. Nagrody są przyznawane automatycznie.

1. 3 Napoje czerwone
2. trofeum udzialu w hali wyzwań (10 walk)
3. 10 aur róży
4. 1 Napój złoty
5. trofeum hali wyzwań (25 walk)
6. worek fasolek 3 natychmiastowe uzycie
7. 5 Napojów czerwonych
8. 20 aur róży
9. 3 Napoje złote
10. trofeum hali wyzwań (50 walk)
11. losowy przedmiot (diament, laska przypomnienia, pierścień czasu, teleporter, wstęp do komnaty, pakiet wizualny, wachlarz basho)
12. 7 Napojów czerwonych
13. 30 aur róży
14. 5 Napojów złotych
15. losowy TM (bez TM statusowych)
16. 20 darmowych losów
17. 10 Napojów czerwonych
18. 50 aur róży
19. losowy TM statusowy
20. trofeum za 100 walk, kryształowa kula, losowy wojownik w Boskiej Aurze z grupy tygodniowej
21. 10 złotych napojów
22. 10 złotych napojów
23. 10 złotych napojów
24. 10 złotych napojów
25. 10 złotych napojów
każdy następny... 10 złotych napojów

Przeciwnicy w Hali




0

1

1

0

1

1

1

0.25

0.5

0.5


Bojack

w grze od 2018.12.18

Z rodu Bojack (lvl. 50)


Wartość: 20 000 000 Ƶ

Zgranie: 40.00 %

Doświadczenie: 0 / 7100 PD

Ataki: moc celność
Monkey Claw 90 85 %
Dizzy Punch 130 75 %
Sauzer Blade 65 80 %
Afterburn 0 1000 %
Paralysis 70 98 %
Wygrane
0
Razem walk
0
Przegrane
0





2

0.5

0.5

2

1

2

0.5

0.5

0.5

1


Abo

w grze od 2018.12.18

Z rodu Abo (lvl. 50)


Wartość: 20 000 000 Ƶ

Zgranie: 40.00 %

Doświadczenie: 0 / 7100 PD

Ataki: moc celność
Drill Peck 150 70 %
Parapara 0 1000 %
Victory Cannon 125 75 %
Energy Charge 0 70 %
Maiden Burst 130 76 %
Wygrane
0
Razem walk
0
Przegrane
0





1

1

1

1

1

2

1

0.5

0.5

2


Ligares

w grze od 2018.12.18

Z rodu Ligares (lvl. 55)


Wartość: 20 000 000 Ƶ

Zgranie: 40.00 %

Doświadczenie: 0 / 8800 PD

Ataki: moc celność
Vacation 90 86 %
Death Beam 70 74 %
Psycho Escape 0 75 %
Life Drain 70 100 %
Darkness Zone 50 85 %
Wygrane
0
Razem walk
0
Przegrane
0





0

2

2

0

1

0.5

2

0.5

1

0.5


Zorn

w grze od 2018.12.18

Z rodu Zorn (lvl. 50)


Wartość: 20 000 000 Ƶ

Zgranie: 40.00 %

Doświadczenie: 0 / 7100 PD

Ataki: moc celność
Instant Transmisson 100 95 %
Parapara 0 1000 %
Psycho Escape 0 75 %
Afterburn 0 1000 %
Super Guard 0 1000 %
Wygrane
0
Razem walk
0
Przegrane
0





2

0.5

0.5

2

1

2

0.5

0.5

0.5

1


Bio-mei

w grze od 2018.12.18

Z rodu Bio-mei (lvl. 50)


Wartość: 20 000 000 Ƶ

Zgranie: 40.00 %

Doświadczenie: 0 / 7100 PD

Ataki: moc celność
Facade 125 88 %
Victory Cannon 125 75 %
Elite Beat 50 86 %
Dragon Burn 130 70 %
Sky Attack 110 96 %
Wygrane
0
Razem walk
0
Przegrane
0